نسخه اصلی وی پی ان فعال BinWiz VPN سامسونگ


نسخه اصلی وی پی ان فعال BinWiz VPN سامسونگ

لینک دانلود فیلتر شکن BinWiz VPN برای کامپیوتر

فیلتر شکن BinWiz VPN یکی از گزینه‌ هایی است که از گذشته در بازار وجود داشته است. و کاربران مختلفی از این برنامه پرسرعت و ایمن استفاده می‌ کردند. البته این برنامه هنوز هم قدرت قبلی خود را دارد و حتی می‌ توان گفت سرعت این فیلتر شکن بیشتر شده است. و متناسب با نیازهای کاربران وارد گوگل پلی شده است.
بنابراین اگر شما هنوز نتوانسته‌اید وی پی ان مورد نظر خود را پیدا کنید. می‌ توانید به راحتی این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید. چون با سرور های قدرتمندی که دارد می‌ تواند تمام نیاز های مختلف شما را برآورده کند.

انواع سرور های برنامه BinWiz VPN

هلند
آلمان
سوئد
آمریکا
انگلیس

همانطور که در بالا سرور های این برنامه نام برده شد این فیلتر شکن تعداد زیادی سرور ندارد. البته سرور های هلند این برنامه از تعداد و کیفیت بیشتری برخوردارند. که برای انتخاب دستی بهتر است به این نوع سرور متصل شوید. ولی در کل چون تعداد سرور های این برنامه زیاد نمی‌ باشد. این برنامه روزانه سرعت و کیفیت آن ها را چک می‌ کند تا بتواند اتصال قدرتمندی را برای شما فراهم کند.

البته این برنامه گزینه اتصال خودکار هم دارد که باعث می‌ شود شما سرورها را مقایسه نکنید. و خود این برنامه بر اساس شرایطی که در آن قرار دارید بهترین کشور را برایتان انتخاب کند. در هر حال فرقی ندارد چون با این فیلتر شکن می‌ توانید اتصال قدرتمندی برای خود ایجاد کنید. تا بتوانید حتی از شر شدید ترین محدودیت‌ ها هم خلاص شوید.

آپدیت سرور های برنامه

درست است که فیلتر شکن BinWiz VPN از سرور های بسیار پرسرعتی استفاده می‌ کند. اما گزینه‌ای به نام آپدیت سرورها را در خود جای داده است. که از این طریق اگر حس کردید اتصالی برای شما ایجاد نمی‌ شود. به راحتی سرور های خود را آپدیت کنید. تا سرعت بهتری برای شما در نظر گرفته شود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *