نصب نسخه قدیمی فیلتر شکن IMe VPN برای ios


نصب نسخه قدیمی فیلتر شکن IMe VPN برای ios

دانلود وی پی ان IMe VPN برای سامسونگ

احتمالاً اسم فیلتر شکن IMe VPN را شنیده باشید. چون این برنامه یکی از بهترین و قوی‌ ترین فیلتر شکن‌ هایی بود که در گذشته در بازار وجود داشت. و اکثر کاربران ایرانی از این برنامه استفاده می‌ کردند. اما متاسفانه این فیلتر شکن با آپدیت جدیدی که داد و همچنین محدودیت‌ های شدید دچار افت کیفیت بسیار زیادی شده است. که اکثر کاربران نمی‌ توانند از این برنامه استفاده کنند. فقط تنها افرادی که از نسخه قدیم این فیلتر شکن استفاده می‌ کنند می توانند به این فیلتر شکن متصل شوند.

علت افت کیفیت فیلتر شکن IMe VPN

علتی که باعث افت کیفیت این فیلتر شکن شده است لیست سرور های این برنامه است. یعنی وقتی شما این فیلتر شکن را برای خود نصب می‌ کنید و وارد آن می‌ شوید. عملاً نمی‌ توانید هیچ استفاده‌ای از این برنامه داشته باشید. چون سروری در این فیلتر شکن وجود ندارد. حتی شما با استفاده از گزینه اتصال خودکار هم نمی‌ توانید از این برنامه استفاده کنید. بنابراین این وی پی ان گزینه خوبی برای شما نیست و عملاً یک فیلتر شکن بلا استفاده در گوشی‌ های همراه شما است.

تغییر IP واقعی در نسخه قدیمی IMe VPN

در نسخه قدیم این فیلتر شکن وقتی اتصالتان ایجاد می شد، این برنامه آی پی حقیقی شما را پنهان می‌ کرد. تا شرایط لازم برای مرور ناشناس را ایجاد کند. هنگامی که آی پی شما با آی پی سرور جایگزین می شود شرایطی ایجاد می شود که دیگر هیچ کدام یک از فعالیت‌ هایی که انجام می دهید قابل ردیابی نخواهند بود. در نتیجه می‌ توانید با خیالی راحت تر در اینترنت فعالیت کنید.

اما این مورد در این فیلتر شکن حذف شده است و آی پی جدیدی برای شما صورت نمی‌ گیرد. بنابراین این گزینه در حال حاضر هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

بنابراین برای انجام فعالیت‌ های دلخواه خود بهتر است که از وی‌ پی‌ ان‌ های دیگر کمک بگیرید. تا بتوانید هم اتصالی سریع ایجاد کنید هم امنیت اطلاعات خود را تضمین کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *