دردریافت ورژن جدید GK VPN برای سامسونگ اندروید


دریافت ورژن جدید GK VPN برای سامسونگ اندروید

نصب فیلتر شکن فعال و پرسرعت GK VPN

وی پی ان‌ ها امروزه به یک ابزار ضروری برای تمامی کاربران تبدیل شده‌ اند. چرا که شما بدون استفاده از خدمات این برنامه ها نمی‌ توانید به بسیاری از ظرفیت‌ های اینترنت دسترسی پیدا کنید. چرا که با افزایش شدت محدودیت های اینترنتی گستره بیشتری از خدمات دچار فیلترینگ شده‌ اند. یکی از وی پی ان‌ های موجود در بازار که از کیفیت نسبتا مناسبی برای دور زدن محدودیت ها برخوردار است فیلتر شکن GK VPN می باشد.

برخورداری از سرور های آمریکایی قوی

مهم ترین مزیت این برنامه سرور های آمریکایی قدرتمند آن می باشد. چرا که یکی از محبوب‌ ترین سرور ها در فیلتر شکن های مختلف همین سرور های آمریکایی می باشد. شما می‌ توانید به کمک این سرور ها که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. انواع محدودیت های اینترنتی را از بین ببرید. اگرچه گفتنی است که بعضی از اوقات سرور های این ‌vpn از دسترس خارج می شوند. و هیچگونه اتصالی برای شما شکل نمی‌ گیرد.

Screenshot image 5

حذف هیستوری در GK VPN

یکی از ویژگی‌ هایی که در این برنامه وجود دارد و باعث افزایش امنیت کاربران می‌‌ شود. قابلیت حذف هیستوری ذخیره شده در برنامه است.
هنگامی که تاریخچه فعالیت های خود را که هنگام استفاده از این برنامه ذخیره شده‌ اند را حذف می‌ کنید. آسیب پذیری شما در برابر خطرات احتمالی بسیار کاهش پیدا می‌ کند. و می‌ توانید با خیال راحت‌ تر در اینترنت به جستجو ادامه دهید.

تست سرعت اینترنت

یکی از قابلیت های کاربردی این برنامه قابلیت تست سرعت می باشد. در واقع این قابلیت به شما کمک می‌ کند که بتوانید سرعت خود را اندازه گیری کنید. همچنین این ویژگی کمک می‌ کند تا بهترین سرور برنامه را راحت‌ تر شناسایی کنید. و به کمک آن سرعت بهتری را دریافت کنید.

Screenshot image 2

صد در صد رایگان GK VPN را راه اندازی کنید

گفتنی است استفاده از این برنامه به صورت کاملاً رایگان است. یعنی نیازی به پرداخت هزینه جهت دریافت خدمات ندارید. اگرچه می‌ توانید از سرور های پرمیومش با پرداخت هزینه استفاده کنید‌. سرور هایی که عملکرد اختصاصی دارند و کیفیت آن ها فوق العاده بهتر است نسخه رایگان می باشد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *