روش اتصال به vpn فعال Start VPN در ios


روش اتصال به vpn فعال Start VPN در ios

نصب فیلتر شکن جدید Start VPN برای اینستا

با اینکه فیلتر شکن‌ های مختلف و محبوبی در کشور ما وجود دارند که می‌ توانیم با استفاده از آن ها محدودیت‌ ها را از بین ببریم. اما ما امروز می‌ خواهیم به شما فیلتر شکن Start VPN را معرفی کنیم. که یکی از وی‌ پی‌ ان‌ های محبوب در کشور ما می‌‌ باشد. و از گذشته توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند. علت این امر سرور های با کیفیت این فیلتر شکن می‌ باشد. که در هر زمان پیام رسان‌ های خارجی و همچنین سایت‌ های سانسور شده را برای شما رفع فیلتر می‌ کند. تا بتوانید به راحتی هر نوع فعالیتی را در کشورتان با ایمنی بالا انجام دهید.

اتصال راحت به سرور های پرسرعت و قوی Start VPN

هنگامی که فیلتر شکن را نصب می‌ کنید و وارد آن می‌ شوید. در ابتدا با گزینه اتصال اتوماتیک و لیست سرور های این برنامه روبرو می‌ شوید. که وقتی وارد لیست سرور ها شوید مشاهده می‌ کنید که قسمت عمده سرور های این برنامه قفل هستند. که باید آن ها را خریداری کنید تا بتوانید به آن ها متصل شوید.
اما این فیلتر شکن سرور های دیگری هم دارد که به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌ گیرد. فقط کافی است کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی آن ضربه بزنید تا اتصالتان ایجاد شود. البته به دلیل اینکه خودتان به صورت دستی سرورتان را انتخاب می‌ کنید ممکن است گاهی اتصالی برایتان ایجاد نشود. که باید چندین بار این کار را تکرار کنید تا در نهایت اتصال پایدار و نامحدود شما برقرار شود.

فعال کردن قابلیت kill switch

یکی از گزینه‌ های عالی که این برنامه دارد قابلیت کیل سوئیچ می‌ باشد که این گزینه امنیت شما را افزایش می‌ دهد. چون وقتی اینترنت شما قطع شود این برنامه در همان زمان غیر فعال می‌ شود. تا موقعیت مکانی و لوکیشن شما به خطر نیفتد. در این صورت این وی پی ان می‌ تواند از شما محافظت کند تا شناسایی نشوید.

انواع پروتکل های Start VPN

Automatic
WireGuard
OpenVPN

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *