دانلود uVPN رایگان با آموزش اتصال به سرور


دانلود uVPN رایگان با آموزش اتصال به سرور

نصب فیلتر شکن uVPN برای کامپیوتر

اگر در گوگل پلی کلمه وی پی ان را سرچ کنید، یکی از اولین فیلتر شکن‌ هایی که برای شما نمایش داده می‌ شود برنامه uVPN است. چون این فیلتر شکن یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌ های موجود در گوگل پلی می‌ باشد. و دارای خدمات بسیار عالی و متنوع است. که کمک می‌ کند تا بتوانید به راحتی محدودیت‌ ها را از بین ببرید.
پس با خیال راحت می‌ توانید این وی پی ان رایگان و سریع را برای خود نصب کنید و از خدمات عالی آن استفاده کنید.

لوکیشن های مختلف در فیلتر شکن uVPN

همه سرور های رایگان:

سرور های این برنامه انقدر کامل می‌ باشد که هر نوع سروری که دنبال آن باشید را می‌ توانید در این برنامه پیدا کنید. که مهم ترین سرورها همان سرور های رایگان هستند. که به صورت خودکار یا دستی می‌ توانید از آن ها استفاده کنید.
البته در بین سرور های رایگان این برنامه سرور های پولی هم وجود دارند. که در صورت نیاز می‌ توانید آن ها را با قیمت مناسب خریداری کنید. تا بتوانید به صورت نامحدود و با سرعت عالی از آن ها استفاده کنید.

مخصوص استریم:

البته این فیلتر شکن به فکر کاربران خود است و سرور های مخصوص استریم را هم در خود جای داده است. تا شما بتوانید وارد این لیست مخصوص شوید. و هنگام استریم یکی از این سرور های پرسرعت را انتخاب کنید و به آن متصل شوید.

مورد علاقه ها:

علاوه بر آن شما اگر از سرور های موجود در این برنامه راضی بودید و حس کردید یک سرور برای شما بهتر کار می‌ کند. می‌ توانید آن را نشانه گذاری کنید تا وارد لیست سرور های محبوب شما شود. سپس بتوانید با وارد شدن به این لیست راحت‌تر به آن سرور متصل شوید و دیگر لازم نباشد به دنبال آن بگردید.

تغییر زبان برنامه uVPN

همانطور که در ویدیو قابل مشاهده بود این vpn گزینه‌ های بسیار متعددی دارد. که تمامی آن ها به شما کمک می‌ کنند تا بتوانید مروری بهتر در کشور داشته باشید. یکی از بهترین گزینه‌ هایی که این برنامه دارد تغییر زبان می‌ باشد. چون این فیلتر شکن برای تمام کاربران جهانی وارد بازار شده است. و متناسب با سلیقه خود می‌ توانید زبان این برنامه را تغییر دهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *