دانلود نسخه پرمیوم Faster VPN برای ios


دانلود نسخه پرمیوم Faster VPN برای ios

نصب فیلتر شکن فعال Faster VPN از گوگل

معدود فیلتر شکن‌ هایی در کشور ما وجود دارند که توانسته‌اند در گوگل پلی امتیاز کامل ۵ را دریافت کنند. که یکی از آن ها وی پی ان Faster VPN می‌ باشد که امتیاز کامل آن نشان از کیفیت بالای این برنامه است. که کمک می‌ کند با استفاده از خدمات این برنامه بتوانیم به تمام داده های مورد نیازمان در کشور دسترسی پیدا کنیم. به صورتی که با نصب این برنامه رایگان بر روی گوشی‌ های همراه خود می‌ توانیم تمام فیلترینگ‌ های موجود در اینترنت را از بین ببریم.

لیست سرور های فیلتر شکن Faster VPN

۱_ سرور های رایگان:

اولین گروه از سرور های این برنامه سرور های اصلی یا رایگان این vpn هستند. که قسمت عمده سرور های این فیلتر شکن را تشکیل می‌ دهند و شما بدون محدودیت‌ های مختلف می‌ توانید به این سرورها متصل شوید و فعالیت‌ های خود را انجام دهید.

Screenshot image 5

۲_ سرور های پرمیوم:

دومین گروه از سرور های این فیلتر شکن را سرور های پولی یا پرمیوم تشکیل داده است. که قدرت و سرعت بیشتری را می‌ تواند در اختیار شما بگذارد ولی تعداد آن ها کم است. که با توجه به اینکه برای دریافت آن ها باید هزینه کنید می‌ توانند کیفیت عالی را در اختیار شما بگذارد.
لازم به ذکر است که وقتی این سرورها را خریداری می‌‌ کنید می‌ توانید به خدمات بسیار ارزنده‌تری دسترسی پیدا کنید و مرور خود را بدون تماشای تبلیغات در سراسر جهان کامل کنید. همچنین لازم به ذکر است سه اکانت مختلف در این وی پی ان وجود دارد که خرید اکانت را برای شما را راحت‌تر می‌ کند.

Screenshot image 4

رمزگذاری تمام داده های خصوصی در Faster VPN

یکی از علت‌ های امتیاز بالای این فیلتر شکن به خاطر امنیت بالای این وی پی ان می‌ باشد. به گونه‌ای که شما وقتی اتصالتان را به سرور های این برنامه ایجاد می‌ کنید تمام داده‌ های شما رمزگذاری می‌ شوند. و افراد ناشناس نمی‌ توانند به آن ها دسترسی پیدا کنند. علاوه بر آن هویت آنلاین شما در اینترنت کاملاً محفوظ باقی می‌ ماند تا بتوانید به تمام خدمات جهان دست پیدا کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *