دانلود vpn ایرانی Tara VPN با لینک مستقیم


دانلود vpn ایرانی Tara VPN با لینک مستقیم

نصب فیلتر شکن جدید Tara VPN برای اندروید

برای از بین بردن خدمات فیلتر شده در کشور شما می‌ توانید از وی پی ان پرسرعت و نامحدود Tara VPN استفاده کنید. که یکی از فیلتر شکن‌ های ایرانی در کشور ما می‌ باشد. که دارای خدمات بسیار عالی است. برای آشنا شدن با این فیلتر شکن فقط کافی است همراه ما باشید.

انتخاب نوع اینترنت

در ابتدا برای اینکه بتوانید وارد این برنامه شوید و از خدمات مختلف آن استفاده کنید، حتماً باید نوع اینترنت خود را مشخص کنید. که در این برنامه چهار نوع اینترنت اصلی وای فای، ایرانسل، همراه اول و رایتل وجود دارد که می‌ توانید بر روی هر کدام از آن ها ضربه بزنید.

انواع سرور های متفاوت

یکی از گزینه‌ های جالبی که این برنامه دارد این است که وقتی شما بر روی اینترنت مورد نظر خود کلیک می‌ کنید. سرور های مخصوص همان اینترنت را برای شما نمایش می‌ دهند. و ممکن است برای بعضی از اینترنت‌ ها تعداد این سرورها بیشتر باشد که معمولاً اینترنت‌ های خط این ویژگی را دارند.

اتصال بسیار راحت فیلتر شکن Tara VPN

پس از اینکه مشخص کردید اینترنت شما از چه نوعی است فقط کافی است بر روی گزینه اتصال خودکار این برنامه کلیک کنید. که در یک چشم به هم زدن اتصال شما ایجاد می‌‌ شود. و اصلاً لازم نیست مراحل سخت و پیچیده‌ای را طی کنید.

زمان نامحدود اتصال

بعد از اینکه اتصال پرقدرت شما ایجاد شد مشاهده می‌‌ کنید که محدودیتی برای استفاده از سرور های این برنامه ندارید. و می‌ توانید هر چقدر که می‌ خواهید از هر یک از سرور های این فیلتر شکن برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنید.

تیم پشتیبانی قوی Tara VPN

در آخر هم لازم است این ویژگی را به شما معرفی کنیم که این برنامه دارای تیم پشتیبانی قوی و فعال هم می‌ باشد. که اگر در هر یک از قسمت‌ های این برنامه به مشکل برخوردید. بتوانید با تیم پشتیبانی این برنامه ارتباط برقرار کنید و به راحتی اتصالتان را ایجاد کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *