دانلود ‌Electro vpn برای pc شخصی + رایگان


دانلود ‌Electro vpn برای pc شخصی + رایگان

نصب برنامه Electro vpn برای اندروید جدید

از جمله مهم‌ ترین کارهایی که قبل از نصب یک فیلتر شکن باید انجام دهید مشاهده نظرات کاربران دیگر درباره آن برنامه می‌ باشد. که فیلتر شکن Electro vpn از این مورد سربلند بیرون آمده است. چون در گوگل پلی امتیاز بسیار خوبی را دریافت کرده است و همچنین با خدمات عالی که دارد. می‌ تواند نیازهای ما را برآورده کند.
این فیلتر شکن قدرتمند دارای خدمات بسیار عالی می‌باشد که در ادامه به چند مورد از آن ها می‌ پردازیم. پس بدون نگرانی این وی پی ان را بر روی دستگاه‌ های خود نصب و از خدمات عالی آن استفاده کنید.

سرور های پرسرعت و جدید در Electro vpn

جدید ترین و پرسرعت‌ ترین سرور های روز دنیا در این فیلتر شکن قرار دارند. که شما می‌ توانید فقط با یک کلیک به هر کدام از این سرورها که می‌ خواهید متصل شوید. لازم به ذکر است که این برنامه فقط در کشور های اصلی دارای سرور نمی‌ باشد. بلکه حتی در کشور های دور افتاده هم سرور دارد. تا هر کاربری بتواند به سرور مورد نظرش متصل شود.
اگر تا به حال از فیلتر شکن استفاده نکرده‌اید و کار کردن با این برنامه کمی برای شما سخت است. کافی است ویدیوی زیر را تماشا کنید. تا بتوانید راحت‌تر از این برنامه و خدمات عالیش استفاده کنید و اتصال نامحدود خود را به راحتی ایجاد کنید.

آپدیت فیلتر شکن Electro vpn به نسخه پرمیوم

جهت دریافت خدمات بهتر و همچنین دسترسی به سرور های پرسرعت‌تر کافی است این فیلتر شکن را به نسخه پرمیوم ارتقا دهید. علاوه بر آن اگر قصد انجام کارهای مهم مانند کارهای بانکی در کشور را دارید. بهتر است از نسخه پرمیوم این برنامه استفاده کنید. چون مرور شما را ناشناس‌تر و خصوصی‌تر می‌ کند.

انواع خدمات جانبی در الکترو وی پی ان

تغییر مود برنامه
اتصال اتوماتیک
حذف هیستوری ذخیره شده
اتصال خودکار به سرور قبلی
غیر فعال کردن نوتیفیکیشن
اشتراک گذاری برنامه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *