پخش زنده بی بی سی فارسی بدون فیلتر


پخش زنده بی بی سی فارسی بدون فیلتر

روش ورود به بی بی سی فارسی با فیلتر شکن فعال

یکی از خبرگزاری های بین المللی که در بین کاربران ایرانی بسیار محبوبیت دارد، شبکه خبری بی‌ بی‌ سی می‌ باشد. این شبکه در ماهواره دچار پارازیت شده است و بسیاری از کاربران نمی‌ توانند این شبکه را به صورت مستقیم از طریق ماهواره تماشا کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال پخش زنده این برنامه بدون نیاز به فیلتر شکن هستند.
اما باید گفت که به هیچ عنوان پخش زنده بی بی سی بدون استفاده از فیلتر شکن امکان پذیر نیست. چرا که یکی از شدید ترین محدودیت‌ ها بر همین سایت های شبکه های خارجی اعمال شده است.

About: اخبار بی بی سی فارسی BBC Persian (Google Play version) | | Apptopia

دانلود فیلتر شکن سریع برای بی بی سی فارسی

همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره شد فیلترینگ بسیار شدیدی بر سایت این شبکه جهانی اعمال شده است. بنابراین برای پخش زنده BBC شما نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند دارید. که دارای سرور های سریع و پرتعداد باشد. چرا که تنها در این شرایط خواهد بود که قدرت لازم برای دور زدن محدودیت ها برای شما فراهم خواهد شد.

همچنین از آنجایی که این شبکه مخالف نظام جمهوری اسلامی است. در صورتی که تماشای این شبکه توسط شما لو برود ممکن است پیگرد قانونی داشته باشد.
پس بهترین کار این است که از وی پی انی استفاده کنید که از خدمات امنیتی کافی برخوردار باشد. برای مثال برای تجربه بهتر و ایمن، بهتر است از فیلتر شکنی استفاده کنید که داده های شما را هنگام انتقال رمزگذاری کند.

مرور ناشناس و خصوصی در بی بی سی فارسی

یکی از مهم ترین اقدامات امنیتی که شما برای استفاده از این شبکه و دسترسی ایمن به منظور تماشای آنلاین شبکه بی بی سی فارسی باید انجام دهید. این است که از برنامه‌ ای استفاده کنید که شرایط لازم برای مرور ناشناس در اینترنت را برای شما فراهم کند. تا بتوانید از انواع خدمات با خیالی راحت استفاده کنید.

تلویزیون فارسی بی‌بی‌سی: پخش زنده اینترنتی - BBC Persian


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *