دانلود BEVPN برای آیفون بدون محدودیت


دانلود BEVPN برای آیفون بدون محدودیت

نصب فیلتر شکن جدید BEVPN رایگان

اگر فیلتر شکن‌ های قدیمی موجود در بازار نمی‌ توانند نیاز های شما را برآورده کنند. می توانید از فیلتر شکن‌ های جدید و با کیفیتی مانند برنامه BEVPN استفاده کنید. چون این فیلتر شکن متناسب با محدودیت‌ های جدید طراحی شده است و به راحتی می‌ تواند هر نوع سانسور اینترنتی را از بین ببرد. پس با نصب رایگان این برنامه می‌ توانید به خدمات مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید. فقط کافی است این فیلتر شکن را از گوگل پلی برای خود دانلود کنید.

ورود به اینستاگرام بدون محدودیت

یکی از امکانات خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که علاوه بر دور زدن محدودیت‌ های سراسر کشور به شما کمک می‌ کند تا بتوانید به اپلیکیشنی مانند اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. و چون سرعت این برنامه بسیار بالا است. به راحتی می‌ توانید فیلم‌ های موجود در اینستا را با کیفیت عالی تماشا کنید بدون اینکه سرعت شما افت پیدا کند.

Screenshot image 5

راهنمای اتصال به فیلتر شکن BEVPN

چون محیط این فیلتر شکن بسیار ساده و روان طراحی شده است. آموزش خاصی برای اتصال به این برنامه و خدماتش وجود ندارد. تنها شما باید از گزینه اصلی که در وسط صفحه این برنامه قرار دارد استفاده کنید. تا از این طریق بتوانید اتصالتان را ایجاد کنید.
همچنین در این برنامه لیستی نامحدود از سرور های قوی و رایگان وجود دارد که حتی می‌ توانید با استفاده از آن ها محدودیت‌ ها را از بین ببرید .

با توجه به اینکه این فیلتر شکن سرعت و پینگ مناسبی دارد شما می‌ توانید بازی‌ های آنلاین را به راحتی انجام دهید .
علاوه بر آن امکان تماشای فیلم‌ های مختلف در سایت‌ های جهانی بدون سانسور برای شما امکان‌ پذیر است.

Screenshot image 1

زبان های موجود در برنامه BEVPN

فارسی
انگلیسی
عربی
روسیه
هندی
چینی

در آخرم لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید وارد کانال تلگرامی این برنامه شوید. تا از آپدیت‌ های جدید و اطلاعات موجود در این برنامه آگاه شوید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *