روش اتصال به سرور خارجی وی پی ان yes VPN


روش اتصال به سرور خارجی وی پی ان yes VPN

دانلود نسخه اصلی yes VPN برای کامپیوتر

جدیداً تمام خدمات موجود در کشور ما با فیلترینگ شدیدی مواجه شدند و ما با اینترنت موجود در کشور خود نمی‌ توانیم این محدودیت را از بین ببریم. اما اگر از وی پی ان‌ های قوی و پرسرعت استفاده کنیم. به راحتی می‌ توانیم با تغییر دادن آی‌ پی خود این محدودیت‌ ها را از بین ببریم. به گونه‌ای که فیلتر شکن yes VPN می‌ تواند خواسته‌ های ما را به راحتی برآورده کند.

تنها سرور های رایگان فیلتر شکن yes VPN

سنگاپور
آلمان
آمریکا

این فیلتر شکن قدرتمند فقط در همین سه کشور دارای سرور رایگان می‌ باشد که با استفاده از اتصال خودکار یا دستی می‌ توانید به آن ها متصل شوید. چون سرعت آن ها یکسان است و می‌ توانند کیفیت‌ خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند.
همانطور که در فیلم هم مشخص است وقتی یکی از این سرور های رایگان را انتخاب می‌ کنید به سرعت اتصال شما برقرار می‌ شود. که از این طریق می‌ توانید وارد هر سایت و برنامه شوید و فیلتر آن را از بین ببرید.

تغییر IP ایران

وقتی شما هنوز به سرور های این برنامه متصل نشده‌اید مشاهده می‌ کنید که در صفحه اصلی این برنامه آدرس آی پی واقعی شما یعنی کشور ایران قرار داده شده است. اما پس از اینکه به یکی از سرور های این برنامه متصل می‌ شوید مشاهده می‌ کنید که آی پی شما کاملاً پنهان می‌ شود. و یک آی پی جدید برایتان قرار داده می‌ شود. در این صورت وقتی وارد سایت‌ ها می‌ شوید دیگر موقعیت مکانی واقعی شما قابل نمایش نیست.

روش فعال سازی سرور های پرمیوم yes VPN

جهت فعال کردن سرور های پرمیوم این برنامه‌ که تعداد بیشتری نسبت به سرور های رایگان دارند. شما فقط کافی است نام کاربری و ایمیل خود را در این برنامه وارد کنید. و سپس هزینه هر سرور را جداگانه پرداخت کنید. تا بتوانید اتصالی پایدار و قوی برای خود ایجاد کنید.

Screenshot image 4

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *