نصب vpn ایرانی Bonbast VPN برای آیفون


نصب vpn ایرانی Bonbast VPN برای آیفون

دانلود فیلتر شکن جدید Bonbast VPN برای اندروید

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که شما می‌ توانید برای دور زدن محدودیت های اینترنتی از آن کمک بگیرید، وی پی ان قوی Bonbast VPN می باشد. شما می‌ توانید بدون هیچ مشکلی از طریق گوگل پلی این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. و از خدمات با کیفیتش برای دور زدن محدودیت ها برخوردار شوید.

زبان فارسی برنامه Bonbast VPN

به دلیل اینکه این برنامه ایرانی است زبان پیش فرض آن به صورت فارسی تنظیم شده است. تا کاربر ایرانی بتواند راحت‌تر از این برنامه و خدماتش استفاده کنند. البته این vpn برای کاربران خارجی هم در دسترس است. تا آن ها هم بتوانند از این برنامه استفاده کنند اما در کل این برنامه برای کاربران ایرانی ساخته شده است.

مناسب برای گوشی اندروید

این وی پی ان تا الان تنها برای سیستم عامل اندروید به بازار ارائه شده است. پس تنها کسانی که دارای گوشی های اندرویدی هستند، می توانند از آن استفاده کنند. که برای دانلود آن همانطور که گفته شد باید از طریق گوگل پلی اقدام کنید. تا نسخه اصلی و معتبر را دریافت کنید.

Screenshot image

پشتیبانی از تمام اینترنت ها

به طور کلی این برنامه برای کاربران ایرانی بهینه‌ سازی شده است. پس می‌ توانید با انواع اینترنتی که در اختیار دارید به سرور های آن متصل شوید. و از قدرت لازم برای دسترسی به خدمات فیلتر شده برخوردار شوید.

Screenshot imageScreenshot image

ایجاد اتصال ایمن در Bonbast VPN

همچنین گفتنی است علاوه بر قدرت مناسبی که این برنامه می تواند برای شما مهیا کند. از شما در برابر انواع خطرات احتمالی با استفاده از به روزترین اقدامات امنیتی محافظت می‌ کند. تا هیچگونه خطری امنیت سایبری و حریم خصوصی شما را تهدید نکند.

کاملا رایگان و دردسترس

همچنین این وی پی ان بدون هیچ گونه هزینه‌ای به راحتی از طریق گوگل پلی قابل دریافت و استفاده می باشد. به گونه ای که تمامی سرورها به صورت رایگان قابل دسترسی هستند. و شما می توانید هر زمان که می‌ خواهید از آن ها استفاده کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *