روش اتصال به وی پی ان سریع و ایمن FlyVPN


روش اتصال به وی پی ان سریع و ایمن FlyVPN

دانلود فلای وی پی ان برای کامپیوتر

یکی از دغدغه‌ های جدید کاربران امروزه از بین بردن محدودیت‌ های موجود در کشور می‌ باشد. و این کار را می‌ توانیم با فیلتر شکن‌ های فعال و محبوب در کشور خود انجام دهیم.
یکی از وی‌ پی‌ ان‌ هایی که اگر بر روی دستگاه‌ های اندرویدی خود نصب کنیم. از دیگر وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در کشور بی‌نیاز خواهیم شد، برنامه FlyVPN است. که به ما کمک می‌ کند تا بتوانیم جدید ترین سانسورها را در کشورمان از بین ببریم.

در چه کشور هایی FlyVPN سرور دارد؟!

وقتی بر روی گزینه لیست سرور های این برنامه کلیک می‌ کنید مشاهده می‌ کنید که این فیلتر شکن بسیار منظم سرور های مختلفش را طبقه بندی کرده است. و در تمامی قاره‌ ها دارای سرور می‌ باشد. و وقتی مشاهده می‌ کنید، متوجه می‌ شوید که در هر کشور دارای چندین سرور متعدد است. یعنی تعداد سرور های این برنامه کاملاً نامحدود هستند. که با ضربه زدن به هر کدام از آن ها به راحتی می‌ توانید اتصالی پایدار برای خود ایجاد کنید.

آیا تمام سرور های FlyVPN رایگان اند؟!

وقتی که شما بر روی یکی از سرور های نامحدود این برنامه کلیک می‌ کنید. مشاهده می‌ کنید که گاهی اتصالتان ایجاد نمی‌ شود. چون بیشتر سرور های این برنامه پرمیوم هستند و شما باید آن ها را خریداری کنید. البته در بین این سرورها، سرور های رایگان نیز وجود دارند. که شما با کلیک بر روی آن ها می‌ توانید اتصال پایدار خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن ایجاد کنید.

نحوه حفاظت از گوشی همراه شما

فاکتور دیگری که این فیلتر شکن دارد امنیت اطلاعات شما می‌ باشد. به صورتی که این برنامه کمک می‌ کند تا تمام داده‌ های خصوصی شما ایمن باقی بمانند. و وقتی در اینترنت فعالیتی انجام می‌ دهید این فیلتر شکن اصلاً اجازه نمی‌ دهد تا افراد ناشناس متوجه شوند که شما در حال انجام چه کاری هستید. و آدرس آی پی شما کاملاً محفوظ و ایمن باقی خواهد ماند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *