دریافت vpn قوی FON VPN برای همراه اول


دریافت vpn قوی FON VPN برای همراه اول

نصب فیلتر شکن FON VPN نسخه جدید رایگان

هزاران فیلتر شکن متعدد و متنوع در بازار وجود دارد. اما همه آن ها قادر نیستند که کیفیت لازم برای از بین بردن محدودیت‌ ها را در اختیار شما قرار دهد. یکی از برنامه‌ هایی که در گوگل پلی قرار داده شده است. و کاربران از آن برای دور زدن محدودیت ها استفاده می کنند. فیلتر شکن FON VPN نام دارد.
این برنامه طبق ادعای سازندگانش از کیفیت فوق العاده‌ ای برخوردار است. و به شما این اجازه را می دهد که با اتصال به سرور هایش از شرایط لازم برای دسترسی به خدمات فیلتر شده برخوردار شوید.

سرور های جهانی فعال با تعداد بالا

در این برنامه سرور های بسیار با کیفیتی وجود دارد که در سراسر نقاط جهان پراکنده شده است. این پوشش جهانی مناسب به شما این امکان را می‌ دهد که در هر کجا بتوانید به نزدیک‌ ترین سرور متصل شوید. و از کیفیت اتصال بسیار مناسبی برخوردار باشید. همچنین گفتنی است قدرتی که این سرور ها برای شما تامین می کنند در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارد.

Screenshot image 1

قابلیت تغییر زبان در FON VPN

شما می‌ توانید در این برنامه زبان آن را تغییر دهید. این ویژگی باعث می شود که استفاده از آن برای شما بسیار راحت تر شود. چرا که دیگر با زبان مورد نظر خود می‌ توانید از خدمات وی پی ان برخوردار شوید.

برنامه های گوشی خود را تونل کنید

یکی از قابلیت های خوب و جذابی که در این vpn وجود دارد، قابلیت تونل کردن برنامه‌ ها می‌ باشد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بتوانید با انتخاب برنامه‌ های فیلتر شده تنها زمانی که وارد برنامه می‌ شوید از خدمات وی پی ان استفاده کنید. و سایر برنامه‌ ها از خدمات فیلتر شکن استفاده نخواهند کرد.

فعال کردن قابلیت کیل سوئیچ در FON VPN

همچنین این وی پی ان دارای قابلیت کیل سوئیچ می باشد که امنیت سایبری شما را هنگام انجام فعالیت‌ های اینترنتی کمی افزایش می دهد. با فعال کردن این قابلیت شما در بستری مطمئن تر در اینترنت جستجو خواهید کرد. چرا که این قابلیت از به سرقت رفتن اطلاعات شما در اثر قطع اتصال ناگهانی به سرورها جلوگیری می کند.

Screenshot image 4

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *