دانلود لینک مستقیم vpn اندرویدی Upnet VPN


دانلود لینک مستقیم vpn اندرویدی Upnet VPN

دریافت Upnet VPN برای ویندوز + رایگان

فیلتر شکن Upnet VPN برنامه ‌ای است که خدمات وی پی ان با کیفیت فوق العاده را در اختیار شما قرار می‌ دهد. تا بتوانید حتی شدید ترین محدودیت ‌ها را به راحتی و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن از بین ببرید. و به تمامی ظرفیت ‌های اینترنتی دسترسی پیدا کنید.

اتصال راحت با یک کلیک

راه اندازی و اتصال به سرور های این vpn کاری بسیار ساده و آسان است. و شما می‌ توانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به خدمات وی پی ان موجود در این برنامه دسترسی پیدا کنید. تنها کافیست بر روی دکمه اتصال ضربه بزنید تا به کمک اتصال خودکار، اتصالتان ایجاد شود.

Screenshot image 1

ایمنی بالای داده ها

این برنامه همچنین امنیت فوق العاده بالایی دارد و به شما این امکان را می‌ دهد. در بستری مطمئن و ایمن به خدمات مورد نیاز خودتان دسترسی پیدا کنید. همچنین گفتنی است داده ‌ها هنگام انتقال رمزگذاری می‌ شوند. تا اتصال ایجاد شده برای شما قادر باشد. در برابر خطرات احتمالی از حریم خصوصیتان به خوبی محافظت کند.

سرور های فعال و سریع Upnet VPN

سرور های قدرتمند و فعال این برنامه مهم ترین فاکتوری هستند که باعث شده ‌اند کاربران زیادی از این برنامه استفاده کنند. این سرور ها قدرت و سرعت لازم برای مقابله با انواع فیلترینگ موجود در اینترنت را برای شما فراهم می کنند.

Screenshot image 3

قابل استفاده در آیفون

این وی پی ان به راحتی در سیستم عامل ios نیز قابل دسترس است. و کاربران آیفون نیز می‌ توانند از خدمات این فیلتر شکن استفاده کنند. از معدود فیلتر شکن ‌های مشترک بین دو سیستم عامل اندروید و ios همین برنامه می‌ باشد.

Screenshot image 4

افزایش سرعت اینترنت در Upnet VPN

به دلیل نوع کارکرد این برنامه سرعت اینترنت شما هنگام برقراری اتصال به سرور ها تا حد زیادی افزایش پیدا می‌ کند. در نتیجه می‌ توانید سریع تر در اینترنت به خدمات جهانی دسترسی پیدا کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *