نصب رایگان Tomato VPN قوی با لینک مستقیم


نصب رایگان Tomato VPN قوی با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن جدید Tomato VPN برای ویندوز

یکی از محبوب‌ ترین فیلتر شکن‌ های موجود در کشور که احتمالاً اسم آن را هم شنیده‌اید برنامه Tomato VPN می‌ باشد. که ۵۰ میلیون کاربر این برنامه را استفاده کردند و از این برنامه کاملا راضی‌اند. این موضوع به خاطر خدمات بسیار عالی و سرور های پرسرعتی است که این فیلتر شکن در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد. برای کسب اطلاعات از این برنامه کافی است تا آخر این پست همراه ما باشید تا با ویژگی‌ های این برنامه آشنا شوید.

مهم ترین ویژگی های فیلتر شکن Tomato VPN

آنبلاک تمام سایت های خارجی
صد در صد رایگان برای همیشه
دریافت ترافیک نامحدود
بیش از یک میلیون سرور پرسرعت
افزایش سرعت اینترنت
رمزگذاری داده های خصوصی
کاهش پینگ هنگام انجام بازی

Screenshot image 2

روش برقراری اتصال در برنامه Tomato VPN

برای اینکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتصال خود را به سرور های پرسرعت این فیلتر شکن ایجاد کنید. فقط کافی است بر روی کلمه Go که در این برنامه وجود دارد کلیک کنید. و منتظر بمانید تا اتصالتان ایجاد شود.
لازم به ذکر است که محیط کاربری این برنامه بسیار جذاب و کاربر پسند است که همین موضوع محبوبیت این وی پی ان را دوچندان می‌ کند.

Screenshot image 4

دسترسی به تمام اپلیکیشن های خارجی

به دلیل سرعت و کیفیت بالایی که این فیلتر شکن دارد باعث می‌ شود که شما بتوانید با استفاده از این برنامه فیلتر موجود در تمام اپلیکیشن‌ های خارجی را از بین ببرید. همچنین با استفاده از این برنامه شما می‌ توانید به هر نوع پیام رسانی از جمله تلگرام، اینستاگرام و واتساپ دسترسی پیدا کنید. بدون اینکه محدودیتی سد راه شما قرار بگیرد.

Screenshot image 1

تغییر و پنهان کردن IP آدرس

یکی دیگر از بهترین خدماتی که این برنامه انجام می‌ دهد و باعث افزایش مرور شما در اینترنت می‌ شود. پنهان کردن آدرس آی پی شما است. به این صورت که وقتی به سرور های پرقدرت این vpn متصل می‌ شوید. این برنامه آدرس آی پی شما را کاملاً پنهان می‌ کند و آن را با یک موقعیت مکانی دیگر جایگزین می‌ کند. در این صورت به هیچ عنوان شناسایی نخواهید شد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *