دریافت vpn ایمن و نامحدود Mayi VPN برای ios


دریافت vpn ایمن و نامحدود Mayi VPN برای ios

دانلود فیلتر شکن جدید Mayi VPN با لینک مستقیم

مهم ترین فاکتوری که هر فیلتر شکن قوی باید از آن برخوردار باشد سرور های پرسرعت رایگان و پرمیوم می‌ باشد. چون این سرورها هستند که به ما کمک می‌ کنند تا بتوانیم محدودیت‌ ها را از بین ببریم.
بنابراین قبل از نصب وی پی ان مورد نظر باید به این نکته توجه کنیم که آیا آن برنامه سرور های مناسبی دارد یا خیر. که می‌ توانیم پرسرعت‌ ترین سرور های جهان را در فیلتر شکن Mayi VPN مشاهده کنیم. که در دسته‌ بندی‌ های مختلف آن ها را در اختیار ما قرار می‌ دهد.

اتصال اتوماتیک به سرور های رایگان Mayi VPN

آمریکا
ژاپن
هلند
آلمان

تنها سرور های رایگان این برنامه در کشور های نام برده شده قرار دارند که می‌ توانید تنها با استفاده از گزینه اتصال اتوماتیک و حتی به صورت دستی به این سرورها متصل شوید.
فقط پس از اینکه سرور مورد نظر خود را انتخاب کردید باید صبر کنید تا این برنامه روند اتصال را طی کند. و اگر از گزینه اتصال خودکار استفاده کنید مدت زمان اتصال طولانی‌تر می‌ شود. چون این برنامه باید تک به تک سرورها را مقایسه کند تا بهترین نوع اتصال را بتواند برایتان ایجاد کند.

خرید پرسرعت ترین سرور های برنامه Mayi VPN

آلمان
فنلاند
هلند
سنگاپور
ژاپن

در کنار سرور های قوی و رایگان این برنامه که در هر زمان و شرایط برای شما سرعت و اتصال بالایی فراهم می‌ کنند. برای دور زدن شدید ترین محدودیت‌ های کشور فقط کافی است که سرور های پرسرعت‌ تر این برنامه یعنی سرور های وی آی پی را خریداری کنید. تا از این طریق بتوانید هم امنیت دستگاه خود را تضمینی کنید و هم از سرعت بالای این برنامه برای رفع سانسورها بهره ببرید.

افزایش سریع سرعت اینترنت

یکی از مهم ترین خصوصیت‌ هایی که این برنامه دارد این است که به ما کمک می‌ کند تا با انواع دستگاه‌ ها بتوانیم از این فیلتر شکن استفاده کنیم.
علاوه بر آن فرقی ندارد که ما از چه نوع اینترنتی استفاده کنیم. چون در هر حال این برنامه سرعت اینترنت ما را تا چندین برابر افزایش می‌ دهد. که این موضوع باعث می‌ شود ما حتی بتوانیم فیلم‌ های سانسور شده را به راحتی تماشا کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *