آموزش فعال سازی سرور آمریکایی Shark VPN


آموزش فعال سازی سرور آمریکایی Shark VPN

دانلود Shark VPN با لینک مستقیم رایگان

فیلتر شکن‌ های مختلفی با نام‌ های متفاوت در کشور ما وجود دارند. که البته باید به این موضوع توجه کنیم که همه آن ها از سرعت و امنیت بالایی برخوردار نیستند. اما فیلتر شکنی که ما می‌ خواهیم در اینجا به شما معرفی کنیم برنامه Shark VPN است. که علاوه بر سرعت بالا امنیت بسیار عالی را هم در اختیار ما می‌ گذارد. که باعث می‌ شود بتوانیم محدودیت‌ های شدید را در کشورمان از بین ببریم.
علاوه بر آن، این فیلتر شکن به ما کمک می‌ کند تا بتوانیم بازی‌ های مورد نظرمان را در کشور انجام دهیم.

اتصال راحت و اتوماتیک به فیلتر شکن Shark VPN

متصل شدن به این وی پی ان کاری بسیار ساده می‌ باشد و باعث می‌ شود که شما در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بتوانید به این برنامه به صورت خودکار یا همان اتوماتیک متصل شوید.
فقط کافی است بر روی گزینه اصلی که در این برنامه وجود دارد یک کلیک کنید و چند لحظه منتظر بمانید. تا آدرس آی پی شما به یکی از سرور های قوی این برنامه تغییر پیدا کند.

دارای سپر حفاظتی

همانطور که گفته شد این فیلتر شکن علاوه بر سرعت بالا دارای ایمنی عالی می‌ باشد. به این صورت که دارای یک سپر حفاظتی عالی می‌ باشد. که کمک می‌ کند تا بتوانید در بستری ایمن فعالیت‌ های مورد نیاز خود را انجام دهید.
همچنین این فیلتر شکن می‌ تواند حافظ داده‌ های موجود در گوشی همراه شما باشد. تا هر نوع فعالیتی که می‌ خواهید را انجام دهید. بدون اینکه اطلاعات موجود در گوشی همراه شما به سرقت روند.

سرور آمریکایی فعال در فیلتر شکن Shark VPN

وقتی که شما به صورت خودکار متصل می‌ شوید آدرس آی پی شما به کشور آمریکا تغییر می‌ کند. چون این برنامه فقط در آمریکا دارای سرور می‌ باشد.
البته شما به صورت دستی هم می‌ توانید اتصالتان را ایجاد کنید. به صورتی که کافی است از بین سرور های آمریکایی هر کدام را که می‌ خواهید انتخاب کنید. و بر روی آن کلیک کنید تا اتصالتان ایجاد شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *