راحت ترین روش اتصال به Bob VPN در موبایل


راحت ترین روش اتصال به Bob VPN در موبایل

نصب فیلتر شکن جدید Bob VPN برای کامپیوتر

خیلی از اوقات ما وی پی ان‌ هایی را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کرده‌ایم که حتی با استفاده از آن ها نمی‌ توانستیم کوچک‌ ترین محدودیت‌ ها را از بین ببریم. اما ما در اینجا می‌ خواهیم یکی از قوی‌ ترین فیلتر شکن‌ های موجود در بازار به نام Bob VPN را به شما معرفی کنیم. که با استفاده از این برنامه به سادگی می‌ توانید حتی قوی‌ ترین محدودیت‌ ها را از بین ببرید.
علاوه بر آن این فیلتر شکن به جز سرور های پرسرعت و فعال دارای امکانات دیگری می‌ باشد. که از این طریق به شما کمک می‌ کند تا بتوانید به فعالیت‌ های دلخواه خود دست پیدا کنید.

انواع گزینه های موجود در برنامه Bob VPN

۱_ اتصال به سرور های قوی

این وی پی ان دارای لیستی از سرور های پرسرعت رایگان در کشور های مختلفی از جمله نروژ، ژاپن و دیگر کشور های اصلی است. که با یک کلیک می‌ توانید به آن ها متصل شوید. فقط کافی است کشور مناسبی را برای خود انتخاب کنید. تا بتوانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اتصالتان را برقرار کنید.

۲_ تست سرعت

برای اینکه از سرعت اینترنت و همچنین اتصال ایجاد شده توسط سرورها برای خود مطمئن شوید. فقط کافی است بر روی گزینه تست سرعت کلیک کنید تا بتوانید سرعت دانلود و آپلود شده خود را بسنجید.

۳_ مرور ناشناس در وب

این برنامه علاوه بر اینکه یک فیلتر شکن پرسرعت می‌ باشد یک مرورگر ناشناس است. که وقتی شما به این برنامه متصل هستید. می‌ توانید به صورت ناشناس در سرتاسر اینترنت و سایت‌ های مختلف گشت و گذار کنید و از اطلاعات خود محافظت کنید.

۴_ پشتیبان های فعال

یکی دیگر از ویژگی‌ های عالی که این فیلتر شکن دارد پشتیبانی قوی می‌ باشد. که در هر زمانی می‌ توانید با این تیم ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را به آن ها بگویید. علاوه بر آن این تیم پشتیبانی می تواند به شما کمک کنند تا راحت‌تر بتوانید اتصال خود را در این برنامه ایجاد کنید.

ویژگی منفی فیلتر شکن Bob VPN

در کنار ویژگی‌ های عالی این فیلتر شکن تنها یک نکته مثبت وجود دارد. و آن هم این است که برای استفاده از این برنامه و متصل شدن به سرور های آن شما باید تبلیغات متعدد این برنامه را تماشا کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *