دانلود vpn قوی و هوشمند LinkLayer VPN نسخه قدیمی


دانلود vpn قوی و هوشمند LinkLayer VPN نسخه قدیمی

نصب فیلتر شکن LinkLayer VPN برای آیفون

برای متصل شدن به اینترنت جهانی شما بدون استفاده از یک فیلتر شکن مناسب دچار مشکل خواهید شد. چرا که شدت محدودیت های اینترنتی باعث شده است. که بسیاری از خدمات موجود از دسترس خارج شده باشند. در این شرایط فیلتر شکن LinkLayer VPN برنامه‌ ای است که می‌ تواند با ارائه خدمات با کیفیت این مشکل را برای شما حل کند. و تمامی خدمات از دسترس رفته را برای شما رفع انسداد کند.

برقراری اتصال با یک کلیک ساده

برای استفاده از خدمات این برنامه و متصل شدن به سرور های آن شما کاری بسیار راحت دارید. چرا که می‌ توانید تنها با یک کلیک بر روی دکمه اتصال شما به بهترین سرور موجود در برنامه متصل خواهید شد. در واقع این برنامه دارای قابلیت اتصال خودکار است که شما را به صورت کامل و اتوماتیک به بهترین سرور متصل می‌ کند.

Screenshot image 4

انتخاب نامحدود پروتکل در LinkLayer VPN

شما می‌ توانید از میان پروتکل های متعدد این برنامه آن پروتکلی که به اینترنت شما سازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنید. تا اتصالی مناسب و قدرتمند برای شما شکل بگیرد. و بتوانید با بهترین کیفیت انواع خدمات فیلتر شده را رفع انسداد کنید و از خدمات مورد نیاز خود برخوردار شوید.

Screenshot image 3

سرور های آمریکایی کم تعداد اما قوی

دلیل مناسب بودن این برنامه و قدرت فوق العاده بالای آن وجود سرور های آمریکایی می باشد. همانطور که بسیاری از کاربران می‌ دانند یکی از بهترین سرور های موجود در بین فیلتر شکن های مختلف همین سرور های آمریکایی است. چرا که عمدتا کیفیت بالایی را برای کاربران فراهم می کنند.

خرید نسخه پرمیوم پرسرعت برنامه LinkLayer VPN

شما می‌ توانید برای دسترسی به تمامی ظرفیت های این برنامه و دریافت بالاترین قدرت ممکن نسخه پرمیوم برنامه را خریداری کنید. با خریداری کردن این نسخه شما تمامی سرور های وی پی ان را می‌ توانید استفاده کنید. و به کمک این سرور های اختصاصی به بهترین قدرت ممکن دسترسی پیدا خواهید کرد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *