روش راه اندازی وی پی ان Kama VPN برای موبایل


روش راه اندازی وی پی ان Kama VPN برای موبایل

دانلود فیلتر شکن رایگان Kama VPN بدون قطعی

از جمله وی پی ان‌ های قدرتمند در کشور ما که متاسفانه امروزه به دلیل شدید شدن محدودیت‌ ها از سرعت آن کاسته شده است، فیلتر شکن Kama VPN می‌ باشد. که امتیاز آن هم در گوگل پلی افت کرده است. این موضوع فقط به خاطر این است که تعداد سرور های این برنامه کم می‌ باشد. و چون این فیلتر شکن حدود ۱۰۰ هزار کاربر دارد. هنگام ترافیک شدید نمی‌ تواند پاسخگوی نیاز تمام کاربران باشد.
اما نسخه پرمیوم این برنامه که به تازگی در این فیلتر شکن اضافه شده است می‌ تواند این مشکل را برای شما کاملاً حل کند. همچنین این موضوع امنیت هویت آنلاین شما را هم افزایش می دهد.

انواع سرور های رایگان Kama VPN

آلمان
سنگاپور
استرالیا
هنگ کنگ
کانادا
ژاپن
هند

تمامی سرور های نام برده شده به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌ گیرند و می‌ توانند سرعت بسیار بالایی را در اختیارتان قرار دهند. فقط کافی است بر روی یکی از این سرور های پرسرعت کلیک کنید. سپس بر روی گزینه اصلی برنامه ضربه بزنید و منتظر بمانید تا اتصال شما برقرار شود.
به دلیل اینکه تعداد سرور های رایگان این برنامه کم می‌ باشد ممکن است هنگام شلوغی اینترنت، اتصال شما به سرعت برقرار نشود. که در این شرایط یا باید منتظر بمانید، یا سرور خود را جابجا کنید. تا در نهایت بتوانید به یکی از کشور های پرسرعت متصل شوید.

دریافت نسخه پرمیوم

به دلیل درخواست شدید کاربران فیلتر شکن Kama VPN سرور های پرمیوم را در آپدیت جدید در خود جای داده است. تا کاربران بتوانند با استفاده از این سرورها محدودیت‌ های کشور خود را از بین ببرند.
چون همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد به علت اینکه تعداد سرور های رایگان این برنامه کم می‌ باشد. در برخی شرایط ممکن است اتصالتان ایجاد نشود. که سرور های پرمیوم این مشکل را برای شما در هر زمان حل می‌ کنند. همچنین لازم به ذکر است که برای استفاده از این سرورها شما اصلاً لازم نیست تبلیغات تماشا کنید.

 

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *