راه اندازی آسان vpn جدید و سریع Versus VPN


راه اندازی آسان vpn جدید و سریع Versus VPN

لینک مستقیم نصب وی پی ان Versus VPN

فیلتر شکن‌ هایی با محیط کاربری ساده و همچنین سرعت بالا همیشه مورد استقبال کاربران بوده اند. کاربران سعی می‌ کنند که از این برنامه‌ ها برای دور زدن محدودیت‌ های کشور خود استفاده کنند. یکی از برنامه‌ هایی که می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم که رابط کاربری بسیار آسانی دارد و همچنین نصب و اتصال به سرور های آن هزینه‌ای برای شما بر جای نخواهد گذاشت، فیلتر شکن Versus VPN می‌ باشد. که به راحتی می‌ توانید از خدمات عالی این برنامه برای رفع سانسورها استفاده کنید.

انتخاب زبان مورد نظر

با اینکه این فیلتر شکن از محیط بسیار ساده‌ای استفاده می‌ کند و اصلاً گزینه‌ های پیچیده و سخت ندارد. اما برای راحتی کار کاربران دو زبان انگلیسی و فارسی دارد. که بر اساس نیاز خود می توانید هر کدام از این زبان‌ ها را که می‌ خواهید انتخاب کنید.

روش اتصال به فیلتر شکن Versus VPN

کار کردن با این برنامه آنقدر ساده است که بدون هیچ آموزشی می‌ توانید به راحتی از این برنامه استفاده کنید. چون این وی پی ان فقط یک گزینه اتصال خودکار دارد. که فقط کافی است بر روی آن کلیک کنید و منتظر بمانید تا اتصال شما ایجاد شود. این فیلتر شکن حتی لیست سرور ندارد تا شما بتوانید به صورت دستی اتصالاتان را برقرار کنید.

علت طولانی شدن روند اتصال چیست؟!

بعد از اینکه بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک کردید باید چند ثانیه و حتی ممکن است یک دقیقه منتظر بمانید تا اتصال شما به این فیلتر شکن ایجاد شود. این موضوع به خاطر این است که این برنامه باید پینگ شما را بررسی کند و سرعت بالایی را برایتان قرار دهد. تا از این طریق بتوانید راحت‌تر مرور خود را انجام دهید.

گزینه اشتراک گذاری در Versus VPN

این وی پی ان آنقدر از ارائه خدمات با کیفیت به شما مطمئن است، که گزینه اشتراک گذاری مستقیم را در برنامه قرار داده است. تا شما با کلیک بر روی این گزینه بتوانید فایل نصبی این برنامه را در پیام رسان‌ های مختلف برای هر شخصی که می‌ خواهید ارسال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *