دانلود bisi vpn برای واتساپ و تلگرام


دانلود bisi vpn برای واتساپ و تلگرام

نصب وی پی ان bisi vpn برای اندروید

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که توانسته است از کاربران در برنامه گوگل پلی امتیاز مناسب ۴.۱ را دریافت کند وی پی ان bisi vpn می باشد. این برنامه که دارای خدمات بهینه است. می‌ تواند شرایط لازم برای دسترسی به انواع خدمات فیلتر شده را برای شما مهیا کند.

متناسب برای تمام پیام رسان ها

شما به کمک این برنامه می‌ توانید انواع پیام رسان‌ های محبوب پرطرفدار که دچار فیلترینگ شده‌ اند و از دسترس کاربران خارج شده‌ اند را از شر محدودیت‌ ها خلاص کنید. چرا که قدرت بالای برنامه به گونه ای طراحی شده است که بتواند به شما برای دسترسی به تمامی خدمات موجود در اینترنت کمک کند.

اتصال خودکار سریع در bisi vpn

در این وی پی ان قابلیت اتصال خودکار قرار گرفته است. تا مسیر اتصال شما به سرور ها را کوتاه تر کند. این قابلیت به شما این امکان را می‌ دهد که تنها با یک کلیک به بهترین سرور موجود در برنامه متصل شوید. و از بهترین شرایط برای دسترسی به اینترنت جهانی برخوردار شوید.

Screenshot image

بهترین سرور های خارجی در فیلتر شکن bisi vpn

در این برنامه سرور های بسیار قدرتمندی قرار گرفته‌ اند. که به شما این امکان را می دهند حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را از بین ببرید. همچنین شما به کمک این سرور های خارجی با دریافت پینگ مناسب می‌ توانید انواع بازی های مورد علاقه خود را که به دلیل فیلترینگ از دسترس خارج شده‌‌ اند را رفع انسداد کنید. و از یک گیم پلی زیبا و روان در سراسر کشور لذت ببرید.

کاهش پینگ بازی

همانطور که به این موضوع اشاره شد شما به کمک سرور های قدرتمند این برنامه می‌ توانید پینگ خود را تا حد بسیار مناسبی کاهش دهید. به گونه ای که از لگ و تاخیر برای انجام بازی های آنلاین جلوگیری کنید. و شرایط بهینه را برای انجام بازی‌ ها برای خود مهیا کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *