دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید سامسونگ

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید سامسونگ

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید سامسونگ

دانلود فیلتر شکن رایگان و قوی برای گوشی های samsung !

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید سامسونگ
 

سلام دوستان , در اینجا لیست ۵ فیلتر شکن فعال برتر را برای گوشی های اندرویدی و بخصوص سامسونگ ارایه داده ایم , البته توصیه ما برای شما همیشه استفاده از اینترنت های به غیر از همراه اول است اما این لیست سعی شده فیلتر شکن های فهال در همه اپراتور ها را برای دانلود ارایه دهد که همگی بدون قطعی هستند .

 

در این لیست مهم ترین چیز برای ما رایگان بودن آن فیلتر شکن است

 

۱- بهترین فیلتر شکن برای همه اپراتور ها

 

در اول لیست ما برنامه Line VPN جای دارد ما این برنامه را در ببشتر از ۵ گوشی سامسونگ و بیشتر اپراتور ها و اینترنت ها بررسی کرده ایم و نتیجه عالی بوده است ! فقط ممکن است برای یکسری اپراتور ها یکسری کشور های خاص متصل نشود که آن هم با پیدا کردن کشور مناسب کار راحت میشود 🙂 همینطور line vpn برای گوشی های سامسونگ بسیار روان است و مهم تر از همه تبلیغات آزاردهنده ندارد که بسیار مهم است

لینک برنامه لاین وی پی ان :‌

Line VPN

 

۲- بهترین فیلتر شکن از لحاظ تنوع لوکیشن ها و کشور ها

 

همانطور که از بنر بالا میبینید بیشتر از ۴۰ کشور و بیشتر از ۵ هزار لوکیشن دارد ! بی نظیر است این ٰVPN ! کمی تبلیغات زیاد دارد اما قابل تحمل است و ارزشمند ما روی گوشی های samsung تست کردیم و خوب جواب داده است . این شما و این Zoo VPN – یکی از قوی ترین فیلتر شکن های موجود :

لینک برنامه زو وی پی ان :

Zoo VPN

۳- پر سرعت و بدون قطعی !

دانلود فیلتر شکن گاو بنفش !
این فیلتر شکن نیز که ما از کانال های تلگرامی برای دانلود پیدا کرده و نصب کردیم بسیار سرعت خوبی داشت و البته نسخه واقعی آن در گوگل پلی موجود نبود !

۴ – NordVPN :

فیلتر شکن NordVPN هم که احتمالا برای بسیاری اشنا باشد هم عملکرد بسیار خوبی دارد و  فقط روی گوشی های سامسونگ و شیاومی خوب کار میکند ! متاسفانه روی گوشی های هواوی ما تست کردیم موفق به نصب کردنش نشدیم !

 

لینک دانلود فیلتر شکن NordVPN :

NordVPN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *