روش اتصال به V7 Pro VPN با سرور رایگان


روش اتصال به V7 Pro VPN با سرور رایگان

نصب وی پی ان V7 Pro VPN برای ویندوز جدید

یکی از بهترین نوع وی‌ پی‌ ان‌ ها جدیداً فیلتر شکن‌ های ایرانی هستند که با خدمات بسیار عالی می‌ توانند به ما کمک کنند تا بتوانیم به خدمات مورد نیازمان در کشور که با اینترنت ایران نمی‌ توانیم از آن ها استفاده کنیم دسترسی پیدا کنیم. فیلتر شکن ایرانی که در این پست می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم برنامه V7 Pro VPN نام دارد. که دارای خدمات بسیار عالی و پرسرعت می‌ باشد. که کمک می‌ کند تا شما بتوانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن در محیطی بسیار خصوصی فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهید.

زبان پیش فرض فارسی

همانطور که گفته شد این برنامه یک فیلتر شکن ایرانی می‌ باشد. بنابراین زبان آن فارسی است که باعث می‌ شود کاربران ایرانی بتوانند به راحتی از این vpn استفاده کنند. و به علت اینکه در تنظیمات این برنامه گزینه‌ های مختلفی وجود دارد. زبان فارسی آن کمک می‌ کند تا راحت‌تر بتوانید از هر یک از خدمات این برنامه استفاده کنید.

اتصال به پروکسی های سریع V7 Pro VPN

یکی از گزینه‌ هایی که این برنامه دارد این است که در این فیلتر شکن خبری از سرور های خارجی نیست. بلکه شما باید در این برنامه به پروکسی‌ های مختلف متصل شوید. تا با تغییر آدرس آی‌ پی خود بتوانید فعالیت‌ های خود را انجام دهید. و به دلیل اینکه تعداد این پروکسی ها زیاد است قطعی اتصالی برای شما صورت نمی گیرد.

مدت زمان استفاده از V7 Pro VPN

برای اینکه این برنامه بتواند اتصال قوی‌تر و پایدار تری را برای شما به وجود آورد. مدت زمان مشخصی را برای استفاده شما از پروکسی‌ های این برنامه برای شما قرار داده است. به صورتی که پس از یک ساعت به صورت خودکار اتصالتان قطع می‌ شود و باید به یک پروکسی دیگر متصل شوید.

دیگر خدمات برنامه:

تغییر زبان
تغییر تم
محدودیت حافظه
تست سرعت
ذخیره باطری
تغییر آی پی

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *