لینک دانلود فیلتر شکن NETGEAR VPN نسخه اصلی


لینک دانلود فیلتر شکن NETGEAR VPN نسخه اصلی

دانلود برنامه رایگان NETGEAR VPN برای ویندوز

شرایط حاکم بر اینترنت کشور به گونه ای رقم خورده است. که امروزه بدون استفاده از یک فیلتر شکن مناسب نمی‌ توانید به بسیاری از خدمات مورد نیاز خود در اینترنت دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل است که فیلتر شکن‌ هایی مانند برنامه NETGEAR VPN از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار می‌ باشند‌. چرا که بسیاری از وی پی ان‌ ها از دسترس خارج شده اند و غیر فعال می باشند. در نتیجه چنین وی پی ان های قدرتمند و فعالی بسیار با ارزش هستند.

مرور نامحدود در وب سایت های مختلف

شما به کمک این برنامه می‌ توانید بدون هیچگونه مشکلی در انواع وب سایت ها و برنامه‌ هایی که دچار فیلترینگ شده‌ اند گشت و گذار کنید. و از محتوای مورد نیاز خود به راحتی برخوردار شوید. در نتیجه به کمک این برنامه مروری نامحدود برای شما مهیا خواهد شد. و به تمامی ظرفیت های اینترنت دسترسی پیدا خواهید کرد.

لیست سرور های جهانی فعال NETGEAR VPN

سرور های این برنامه همگی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. همچنین پوشش جهانی مناسب این برنامه باعث شده است بتوانید در هر کجا با متصل شدن به یکی از این سرورها از قدرت لازم برای از بین بردن فیلترینگ اینترنت برخوردار شوید. و به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

Screenshot imageScreenshot image

استفاده از سرور ها فقط تا ۲۰۰ مگ

استفاده از سرور های این وی پی ان بدون هزینه امکان پذیر است. اما دارای محدودیت‌ هایی می باشد. برای مثال می‌ توانید تا حجم ۲۰۰ مگابایت از سرورها به صورت رایگان استفاده کنید. و پس از آن باید برای استفاده نامحدود اکانت برنامه را خریداری کنید.

اتصال به NETGEAR VPN با تمام دستگاه ها

شما می‌ توانید با انواع دستگاه ها به این وی پی ان دسترسی پیدا کنید. تنها کاری که می‌ بایست انجام دهید این است که ابتدا این فیلتر شکن را بر روی دستگاه خود نصب کنید. و سپس به راحتی با متصل شدن به سرورها از شرایط لازم برخوردار شوید.

Screenshot image

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *