نصب وی پی ان قوی RedSpeed VPN برای pc


نصب وی پی ان قوی RedSpeed VPN برای pc

دانلود نسخه جدید RedSpeed VPN برای آیفون قدیمی

فیلتر شکن‌ های زیادی در کشور وجود دارند که یکی از ایده‌آل‌ ترین آن ها برنامه RedSpeed VPN است. و این موضوع را می‌ توان از امتیاز بالای این برنامه در گوگل پلی تشخیص داد. به همین جهت هم شما می‌ توانید با نصب این برنامه تمام سانسور های اینترنتی را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن از بین ببرید. جهت آشنایی بیشتر با این برنامه فقط کافی است همراه ما باشید و فیلم آموزشی این وی پی ان را تماشا کنید.

قابلیت انتخاب رایگان سرورها

محیط کاربری این برنامه بسیار ساده و آسان است که کاربران اصلاً گیج نمی‌ کند. برای اینکه اتصالتان ایجاد شود فقط کافی است وارد لیست سرورها شوید و یکی از کشور های خارجی را برای خود انتخاب کنید. و بر روی گزینه کانکتینگ ضربه بزنید و همانطور که در ویدیو هم قابل مشاهده است پس از چند ثانیه اتصالتان ایجاد می‌ شود.

سرورها را رفرش کنید:

با اینکه سرور های این فیلتر شکن بسیار پرسرعت هستند و در کشور های مختلف واقع شده‌اند. اما اگر حس کردید سرعت سرور شما زیاد بالا نیست فقط کافی است بر روی گزینه رفرش کلیک کنید. تا به سادگی سرور های جدیدتر و قوی‌ تری در اختیار شما قرار بگیرد.

استفاده از زبان فارسی

مهم ترین خصوصیتی که این فیلتر شکن پرسرعت و قوی دارد زبان فارسی می‌ باشد. که کاربران ایرانی به راحتی می‌ توانند از این برنامه استفاده کنند. به صورتی که حتی تبلیغات فیلتر شکن را هم به صورت ایرانی نمایش داده می‌ شود. که در کل این موضوع برای ما بسیار خوشایند است.

نمایش تبلیغات در RedSpeed VPN

درست است که تبلیغات این برنامه بسیار کارآمد است اما ممکن است نمایش تبلیغات در این برنامه برای بعضی از کاربران خوشایند نباشد. فقط نکته مثبتی که دارد این است که حین انجام کار شما با این برنامه برایتان نمایش نشان داده نمی‌ شود. بلکه فقط در پایین برنامه یک تبلیغ دائمی در حال نمایش است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *