پروکسی تلگرام همراه اول اندروید


پروکسی تلگرام همراه اول اندروید

بهترین پروکسی برای تلگرام اینترنت ایرانسل

پروکسی تلگرام یکی از راه‌ هایی است که به شما این امکان را می دهد. بتوانید محدودیت های اینترنتی را از بین ببرید. این قابلیت که برای استفاده کاربرانی که به فیلتر شکن دسترسی ندارند طراحی شده است. به شما این امکان را می دهد با سرعت بالایی که دریافت می‌ کنید محدودیت های تلگرام را بدون هیچگونه مشکلی از بین ببرید.

نکات مورد توجه برای استفاده از پروکسی تلگرام

استفاده از PROXY های به روز

اگر از پروکسی‌ های رایگان استفاده می کنید نکته‌ ای که باید توجه کنید این است که آن ها را به صورت روزانه آپدیت کنید. و یا از پروکسی‌ های به روز دیگری که از منابع مختلف قابل دریافت می باشد استفاده کنید. چرا که این نوع proxy ها به صورت مداوم از دسترس خارج می شوند. و نیاز به آپدیت کردن و یا جایگزین کردن دارد.

What is a Proxy Server? How it Works and Types

سازگاری پروکسی با اینترنت

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام استفاده از پروکسی به آن توجه کنید این است که proxy مورد استفاده حتماً باید با اینترنت شما سازگاری داشته باشد. چرا که هرچه پروکسی قوی هم باشد اما با اینترنت شما سازگاری کافی را نداشته باشد. نمی‌ تواند قدرت لازم برای دور زدن محدودیت‌ های تلگرام را برای شما مهیا کند. پس یکی از مهم‌ ترین فاکتور هایی که باید در نظر داشته باشید سازگاری proxy مورد استفاده با اینترنت شماست.

عدم اعتماد به کانال های اسپانسر

هنگامی که از پروکسی های رایگان استفاده می‌ کنید. عموماً این پروکسی ها دارای اسپانسر هایی هستند که تبلیغات مختلفی را در خود قرار داده‌ اند. در این شرایط باید توجه کنید تا جایی که امکان دارد به این تبلیغات توجه نکنید. چرا که امکان کلاهبرداری توسط این تبلیغات وجود دارد.

در کل با توجه به این که نصب و استفاده از وی پی ان ها ممکن است سخت باشد. اگر بتوانیم یک کانال proxy قوی پیدا کنیم. دیگر بدون هیچ مشکلی می توانیم فیلتر ها را از بین ببریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *