نصب vpn ساده و محبوب eduVPN برای رایتل


نصب vpn ساده و محبوب eduVPN برای رایتل

دانلود فیلتر شکن جدید eduVPN از سایت

همه کاربران به دنبال برنامه‌ ای هستند تا بتوانند به کمک آن محدودیت های اعمال شده بر اینترنت را از بین ببرند. شما می‌ توانید به کمک برنامه eduVPN که یک فیلتر شکن نسبتاً مناسب است. بسیاری از مشکلات خود را حل کنید، مشکلاتی که مربوط به فیلترینگ می‌ باشند.

اتصال خودکار به پرسرعت ترین سرور

شما می‌ توانید به کمک قابلیت اتصال خودکار موجود در برنامه به قوی‌ ترین سرور برنامه متصل شوید.
کارکرد این قابلیت به گونه‌ای است که با بررسی سرورها شما را به سروری که بالاترین کیفیت را دارد متصل می‌ کند. پس شما به کمک این قابلیت می‌ توانید بهترین سرعت را برای دسترسی به خدمات فیلتر شده دریافت کنید.

Screenshot image 1

مرور نامحدود در وب با فیلتر شکن eduVPN

هیچگونه محدودیتی برای شما هنگام استفاده از این برنامه وجود نخواهد داشت. بنابراین شما می‌ توانید به هر خدمتی که مورد نیازتان است در سایت‌ ها و برنامه های فیلتر شده دسترسی پیدا کنید. و بدین ترتیب از تمامی ظرفیت ها برخوردار شوید. چرا که به کمک این برنامه امکان از بین بردن بیشتر محدودیت‌ ها وجود دارد.

بهترین خدمات محافظتی در فیلتر شکن eduVPN

تغییر IP آدرس

این برنامه برای اینکه از ردیابی و شناسایی شدن فعالیت های آنلاین شما جلوگیری کند. هنگامی که اتصالتان به سرورها برقرار می شود. آی پی حقیقی شما را پنهان می‌ کند. و آن را با آی پی جعلی سروری که به آن متصل شده اید، جایگزین می‌ کند. بدین ترتیب شرایط لازم برای مروری ناشناس در اینترنت برای شما مهیا خواهد شد.

حذف تمام داده های ذخیره شده

شما می‌ توانید تمامی داده‌ هایی که این برنامه هنگام استفاده شما از اینترنت ذخیره کرده است را حذف کنید. در نتیجه امنیت حریم خصوصی شما تا مقدار زیادی افزایش پیدا می‌ کند و می توانید با خیال راحت در اینترنت به فعالیت های مورد نظر خود بپردازید.

Screenshot image 5

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *