دانلود وی پی ان نامحدود Scorpion VPN برای رایتل


دانلود وی پی ان نامحدود Scorpion VPN برای رایتل

دریافت آپدیت جدید فیلتر شکن Scorpion VPN

یکی از بهترین فیلتر شکن ها از لحاظ امتیاز بالا در گوگل پلی برنامه Scorpion VPN می باشد. این ابزار ارائه دهنده خدمات وی پی ان به قدری از کیفیت بالایی برخورد است. که توانسته است امتیاز فوق العاده ۴.۹ را از کاربرانی که از آن استفاده کردند، دریافت کند. این امتیاز بالا نشان دهنده این است که کیفیت این برنامه به قدری بالاست که به کمک آن می‌ توانید به راحتی به اینترنت جهانی متصل شوید. و انواع محدودیت ها را از سر راه خود بردارید.

مرور نامحدود و ایمن در سراسر اینترنت

همچنین شما می‌ توانید به کمک این برنامه در بستری فوق العاده ایمن و مطمئن از خدمات فیلتر شده استفاده کنید. چرا که این وی پی ان از بهترین پروتکل های امنیتی استفاده می‌ کند. تا از شما در برابر خطرات احتمالی محافظت کند.
بنابراین شما با متصل شدن به سرور های این برنامه مروری نامحدود را در اینترنت خواهید داشت. به گونه ای که هیچ محدودیتی شما را از خدمات مورد نیازتان محروم نخواهد کرد.

Screenshot image 2

دسترسی به Scorpion VPN با تمام اینترنت ها

فرقی نمی‌ کند که از چه نوع اینترنتی استفاده می کنید. چرا که سرور های پرتعداد این برنامه به دلیل کیفیت فوق العاده‌ ای که دارند با انواع اینترنت ها سازگار هستند. و در نتیجه شما می‌ توانید به راحتی در هر زمان با هر نوع اینترنتی به این سرورها متصل شوید و از قدرت لازم برای رفع فیلترینگ برخوردار شوید.

تنها یک ضربه برای اتصال به Scorpion VPN

راه اندازی این برنامه و متصل شدن به سرور های آن به راحتی امکان پذیر است. چرا که این برنامه دارای قابلیت اتصال خودکار است که اتصال شما به سرورها را تنها با یک کلیک مهیا می‌ کند. بنابراین شما می‌ توانید تنها با یک کلیک به کمک قابلیت اتصال خودکار به صورت کاملاً اتوماتیک به بهترین سرور برنامه متصل شوید.

حفاظت از هویت آنلاین

این برنامه از هویت آنلاین شما به خوبی محافظت می‌ کند و از لو رفتن اطلاعات خصوصی شما جلوگیری می‌ کند. چرا که در شرایط ایمن کیفیت فعالیت‌ های اینترنتی بسیار بالاتر خواهد بود.
یکی از دلایلی که این برنامه امتیاز بالایی را از کاربران دریافت کرده است همین ویژگی حفاظتی می باشد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *