بروزرسانی کالاف دیوتی موبایل از گوگل پلی


بروزرسانی کالاف دیوتی موبایل از گوگل پلی

دریافت نسخه جدید بازی کالاف دیوتی

یکی از بهترین بازی های آنلاین در کشور ما و خارج از کشور بازی کالاف دیوتی است. که امروزه طرفداران بسیار زیادی در کشور ایران پیدا کرده است. این برنامه به صورت مداوم آپدیت می شود. و یکی از دغدغه های کاربران آپدیت کردن آن می باشد. چرا که برای آپدیت کردن کالاف دیوتی بهترین منبع گوگل پلی است. که همیشه مطمئن ترین برنامه‌ ها را در اختیار شما قرار می دهد.
اما متاسفانه امروزه گوگل پلی دچار فیلترینگ شده است. پس ابتدا نیاز به یک فیلتر شکن قوی دارید تا بتوانید محدودیت گوگل پلی را کنار بگذارید و بازی مورد علاقه خود را آپدیت کنید.

از چه فیلتر شکنی برای کالاف دیوتی استفاده کنیم؟

همه فیلتر شکن‌ ها برای استفاده از گوگل پلی مناسب نیستند. چرا که برخی از آن ها یا قدرت مناسب را ندارند یا سرعت آن ها آنقدر پایین است. که هنگام دانلود برنامه ها دچار مشکل خواهید شد. و از آنجایی که آپدیت‌ های Call of Duty همگی سنگین هستند. بدون استفاده از یک ابزار مناسب نمی‌ توانید به راحتی برنامه خود را آپدیت کنید. پس یک سری فاکتورها را باید برای انتخاب فیلتر شکن در نظر داشته باشید.

Screenshot image

سرور های قدرتمند و سریع متناسب با بازی کالاف دیوتی

سرور های قدرتمند مهم ترین فاکتور هستند چرا که برای دانلود هرچه سریع تر این بازی و آپدیت کردن آن شما نیاز به سرعت بالایی دارید. تا بتوانید از پس حجم زیاد آپدیت‌ های بازی بر بیاید. و راحت‌ تر بازی مورد نظر خود را آپدیت کنید.

عدم محدودیت حجمی

با توجه به اینکه کالاف دیوتی بازی سنگینی است، پس باید از فیلتر شکنی استفاده کنید. که هیچگونه محدودیت حجمی را برای استفاده از خدماتش در نظر نگرفته است. تا کاربران بتوانند بدون هیچگونه محدودیتی آپدیت‌ ها را دریافت کنند و دچار مشکلات گوناگون نشوند. چرا که در غیر این صورت یا باید از وی پی ان های دیگر استفاده کنید و یا میزان اکانت خود را شارژ کنید. تا ادامه آپدیت شدن بازی صورت بگیرد. که این کار باعث افزایش هزینه های شما می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *