دانلود وی پی ان Zama VPN + آموزش اتصال به سرور


دانلود وی پی ان Zama VPN + آموزش اتصال به سرور

دانلود برنامه Zama VPN برای آیفون

از جمله قوی‌ ترین فیلتر شکن‌ ها در کشور ما می‌ توان به وی پی ان Zama VPN اشاره کرد. که متناسب با نیاز کاربران ایرانی می‌ باشد که با تمام اینترنت‌ های ایران سازگاری دارد. و ما با هر نوع دستگاهی می‌ توانیم از این فیلتر شکن استفاده کنیم. بنابراین اگر این برنامه پرقدرت را برای خود نصب کنیم می‌ توانیم به خدمات عالی دسترسی پیدا کنیم که در ادامه به چند مورد از آن ها می‌ پردازیم.

ساخت حساب از طریق گوگل

در ابتدا برای اینکه بتوانیم وارد این فیلتر شکن شویم و از خدماتش استفاده کنیم. باید از طریق حساب گوگل خود یک اکانت شخصی برای خود ایجاد کنیم. تا از این طریق بتوانیم به صورت کاملاً ایمن وارد این برنامه شویم و از سرور های پرسرعتش استفاده کنیم.

انواع سرور های Zama VPN همراه با روش اتصال

هلند
سوئد
ترکیه
آمریکا
قزاقستان

بعد از انتخاب یکی از سرور های قدرتمند این برنامه فقط با یک ضربه می‌ توانید اتصال پایدار و نامحدود خود را ایجاد کنید. و فرقی ندارد که کدام یک از سرور های این برنامه را انتخاب می‌ کنید. چون تمامی آن ها از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و مروری نامحدود را در اختیار شما می‌ گذارند.

حذف تبلیغات در Zama VPN

علاوه بر سرور های رایگان در این فیلتر شکن سرور های پرمیوم هم وجود دارد. که جهت دسترسی به این نوع سرورها باید اکانت پرمیوم این برنامه را خریداری کنید. و در این شرایط شما می‌ توانید به راحتی تبلیغات موجود در این برنامه را حذف کنید تا راحت‌تر از خدماتش استفاده کنید.

پشتیبانی قوی و فعال

در قسمت تنظیمات این برنامه گزینه‌ای به نام پشتیبانی وجود دارد که هنگام مشکل در این برنامه و یا اینکه اگر اتصال شما ایجاد نشد. می‌ توانید با تیم پشتیبانی در میان بگذارید تا به سادگی مشکل خود را برطرف کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *