نصب برنامه قوی jana VPN برای ویندوز + رایگان


نصب برنامه قوی jana VPN برای ویندوز + رایگان

نصب فیلتر شکن جدید jana VPN با لینک مستقیم

به دلیل اینکه در کشور ما محدودیت ها روز به روز در حال شدت پیدا کردن هستند. انواع مختلفی از فیلتر شکن‌ های رایگان و پولی وارد بازار شده‌اند. اما اگر ما بتوانیم یک فیلتر شکن رایگان با کیفیت عالی را برای خود انتخاب کنیم تقریباً می‌توان گفت برد کرده‌ایم. یکی از این فیلتر شکن‌ های قوی برنامه jana VPN می‌ باشد. که بیشتر برای کاربران ایرانی طراحی شده است تا آن ها بتوانند به خدمات دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.

تغییر موجود در آپدیت جدید jana VPN

در آپدیت جدید این برنامه لیست سرورها از این فیلتر شکن حذف شده است. یعنی ما نمی‌ توانیم به صورت دستی به این برنامه متصل شویم. بلکه فقط باید از گزینه اتصال خودکار استفاده کنیم. این گزینه هم می‌ تواند به اتصال سریع ما کمک کند. هم باعث شود که کاربران از این برنامه ناراضی باشند. چون دوست داشتند خودشان به صورت دستی سرور مورد نظرشان را انتخاب کنند.

نحوه اتصال به وی پی ان jana VPN

متصل شدن به این برنامه آنقدر ساده است که نیاز به آموزش ندارد. چون این برنامه از محیط بسیار کاربردی استفاده کرده است. به صورتی که فقط دارای یک گزینه اصلی می‌ باشد که اگر بر روی آن کلیک کنید‌ بدون هیچ محدودیتی می‌ توانید متصل شوید.
فقط تنها موردی که وجود دارد این است که متصل شدن به این برنامه کمی طول می‌ کشد. و بهتر است صبوری کنید تا بعد از چند ثانیه اتصالاتان ایجاد شود.

حفظ اطلاعات مهم و کاربردی

علاوه بر آن این برنامه کاملاً امنیت شما را ضمانت می‌ کند و یک محیط بسیار خصوصی و ایمن را برایتان فراهم می‌ کند. تا بتوانید در بستری کاملاً خصوصی فعالیت‌ های خود را انجام دهید. و یکی از علت‌ هایی که متصل شدن به این برنامه کمی طول می‌ کشد. این است که این فیلتر شکن موقعیت مکانی شما را پنهان می‌ کند تا شناسایی نشوید.

رایگان و کاملا نامحدود

در نهایت حال لازم به ذکر است که تمامی فعالیت‌ ها در این برنامه به صورت رایگان انجام می‌ شود. و هیچگونه محدودیتی برای شما در نظر گرفته نمی‌ شود. تا بتوانید با خیال راحت به هر اندازه و هر چقدر که می‌ خواهید از این برنامه پرسرعت استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *