بروزرسانی تلگرام اصلی با لینک مستقیم


بروزرسانی تلگرام اصلی با لینک مستقیم

نصب تلگرام بدون فیلتر برای ویندوز

اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی کاربردی هستید که با استفاده از آن بتوانید با تمام افراد جهان تماس برقرار کنید و حتی به صورت ویدیویی تماس بگیرید. تلگرام بهترین گزینه است. به گونه‌ ای که امروزه تعداد دانلود های آن در برنامه گوگل پلی به بیش از یک میلیارد بار رسیده است. این موضوع نشان دهنده این است که تعداد زیادی از کاربران از این اپلیکیشن محبوب استفاده می‌ کنند. حتی این برنامه به تازگی به عنوان محبوب‌ ترین شبکه اجتماعی در کشور چین نیز شناخته شده است.
از مهم ترین دلایلی که باعث محبوبیت این برنامه شده است خدمات به روز و بسیار کاربردی برنامه است. در واقع تیم سازندگان تلگرام به صورت مداوم با بررسی نقاط ضعف آن و رفع کردن آن ها و اضافه کردن خدمات تازه‌ تر، کاربران را به استفاده از این برنامه تشویق می‌ کنند.

دانلود آپدیت جدید برنامه تلگرام

اگر به دنبال نسخه آپدیت شده این برنامه هستید می‌ توانید آن را از طریق گوگل پلی همراه با یک فیلتر شکن مناسب دریافت کنید. اما برای دریافت لینک مستقیم باز هم شما نیاز به یک فیلتر شکن دارید. چرا که حتی اگر لینک مستقیم آپدیت کردن برنامه تلگرام را در اختیار داشته باشید. اکثر سایت‌ هایی که خدمات تلگرام را ارائه می کنند نیز دچار فیلترینگ شدیدی هستند. پس به طور کلی برای دریافت نسخه به روز تلگرام عموماً ما نیاز به یک وی پی ان مخصوص داریم.

آموزش وارد شدن به تلگرام بدون نیاز به فیلترشکن | مرکز فایل های فارسی

فیلتر شکن مناسب برای تلگرام جدید

برای اینکه بتوانید به سایت‌ هایی که خدمات تلگرام را ارائه می‌ دهند دسترسی پیدا کنید. و به طور کلی انواع محدودیت های اینترنتی را از بین ببرید، نیاز به یک وی پی ان مناسب دارید. چرا که همه فیلتر شکن های موجود در بازار از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. پس در اینجور مواقع نیاز به برنامه‌ ای دارید که یک سری فاکتور ها را دارا باشد، فاکتور هایی نظیر:

سرور های باکیفیت و فعال

سرور های قدرتمند و سریع مهم ترین فاکتور هایی هستند که شما برای دسترسی به سایت های فیلتر شده به آن نیاز دارید. چرا که سرورها در واقع تامین کننده قدرت یک فیلتر شکن هستند. که بدون اینکه از قدرت بالایی برخوردار باشند. نمی توانند شرایط لازم را برای شما فراهم کنند.

امنیت قابل اعتماد و خصوصی

علاوه بر سرعت بالا امنیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که اکثر خدمات فیلتر شده به صورتی هستند. که هنگام دسترسی به آن ها امکان به خطر افتادن امنیت سایبری ما وجود دارد. پس یک ابزار که از خدمات امنیتی مناسب استفاده می‌ کند، شرایط بهینه‌ تری را برای شما فراهم خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *