پروکسی قوی برای تلگرام نسخه جدید


پروکسی قوی برای تلگرام نسخه جدید

روش استفاده از پروکسی در تلگرام

تلگرام که یکی از شبکه‌ های اجتماعی جهانی است، خیلی وقت است محدودیت‌ هایی بر آن اعمال شده است. بدین صورت که در نسخه‌ های قدیمی تلگرام کاربران مجبور بودند. برای از بین بردن محدودیت‌ ها تنها از فیلتر شکن استفاده کنند. اما سازندگان تلگرام با توجه به استقبال گسترده‌ ای که کاربران ایرانی از برنامه کرده‌ اند. با آوردن قابلیت پروکسی سعی کردند که کار کاربران فارسی زبان را راحت‌ تر کنند.
در نتیجه قابلیت پروکسی را به برنامه اضافه کردند. این قابلیت به شما این امکان را می‌ دهد که بدون نیاز به فیلتر شکن محدودیت‌ های تلگرام را راحت‌ تر از بین ببرید. و دیگر نیازی به خریدن اشتراک وی پی ان هم نداشته باشید.

چگونه از قابلیت پروکسی تلگرام استفاده کنیم؟!

برای استفاده از قابلیت پروکسی کار چندان سختی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید. پیدا کردن یک پروکسی فعال و قدرتمند است. پس از یافتن پروکسی مورد نظر تنها کاری که باید انجام دهید. این است که بر روی آن پروکسی ضربه بزنید. پس از تایید کردن اتصالتان به پروکسی مورد نظر پس از چند ثانیه، اتصال شما به آن پروکسی برقرار خواهد شد. و پس از آن می‌ توانید به راحتی محدودیت‌ های تلگرام را از بین ببرید و از خدمات این شبکه جهانی معتبر استفاده کنید.

استفاده از پروکسی تلگرام برای کل گوشی

از کجا پروکسی قدرتمند پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن پروکسی مناسب و قدرتمند کار چندان سختی ندارید. چرا که در خود تلگرام کانال‌ هایی وجود دارند. که پروکسی‌ های روزانه را در اختیار شما قرار می‌ دهند. همچنین گفتنی است که استفاده از آن به صورت رایگان است.
اما تنها نکته‌ ای که هنگام استفاده از آن باید مد نظر داشته باشید. این است که باید آن ها را به صورت مداوم آپدیت کنید. چرا که عمر این پروکسی‌ ها عموماً کوتاه است. و پس از گذشت چندین ساعت و در بهترین حالت چند روز این پروکسی‌ ها قطع می‌ شوند.
البته می‌ توانید با خریداری کردن پروکسی‌ های اختصاصی که مدت زمان مشخص دارند. این مشکل را حل کنید و با پرداخت مبلغ مورد نیاز به صورت مداوم از یک پروکسی قدرتمند استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *