دانلود رایگان RiseupVPN همراه با آموزش اتصال


دانلود رایگان RiseupVPN همراه با آموزش اتصال

نصب وی پی ان فعال RiseupVPN برای کامپیوتر

از جمله وی پی ان‌ های قوی و فعال در کشور ما که به احتمال زیاد نام این برنامه را شنیدید، فیلتر شکن RiseupVPN می‌ باشد. که مهم ترین ویژگی این برنامه محیط بسیار ساده و روان آن است. که تمامی کاربران به راحتی می‌ توانند از این برنامه استفاده کنند.
همچنین سرعت بالای این فیلتر شکن باعث شده است که محبوبیت این برنامه نسبت به وی پی ان‌ های دیگر افزایش پیدا کند. و شما بدون نیاز به پرداخت هزینه و محدودیت‌ های مختلف می‌ توانید این وی پی ان را برای خود نصب و از خدمات عالی این وی پی ان استفاده کنید.

روش اتصال رایگان و سریع

با اینکه رابط کاربری این فیلتر شکن بسیار ساده است و شما می‌ توانید تنها با یک گزینه به این برنامه به صورت خودکار متصل شوید. اما در ابتدا این فیلتر شکن کمی گیج کننده می‌ باشد تا بتوانید وارد آن شوید. و بهتر است با دقت مراحل ورود را طی کنید تا بتوانید وارد محیط اصلی این فیلتر شکن شوید. سپس با اتصال خودکار به قوی‌ ترین سرور این برنامه بدون هیچگونه محدودیتی متصل شوید.
علاوه بر آن به دلیل سرعت بسیار بالایی که این برنامه دارد هیچگونه زمان اضافی از شما نمی‌ گیرد. و پس از چند لحظه هم اتصال شما را ایجاد و هم در صورت نیاز اتصالتان را قطع می‌ کند.

Screenshot image 1

Screenshot image 2

سرور های پیشنهادی در RiseupVPN

آمستردام
میامی
نیویورک
پاریس
مونترال

خدمات موجود در تنظیمات RiseupVPN

انتخاب لوکیشن به صورت دستی
سیو کردن باتری دستگاه شما
انتخاب زبان مورد نظر
ارتباط گرفتن با پشتیبان‌ ها
قابلیت نظردهی در گوگل پلی
اشتراک گذاری آسان برنامه
توضیحات کامل درباره وی پی ان
لوگ اوت کردن در فیلتر شکن

Screenshot image 4

این وی پی ان آنقدر خدمات خوب دارد که حتما به شما پیشنهاد می شود از این برنامه استفاده کنید. تا دیگر لازم نباشد فیلتر شکن های بی کیفیت را برای خود نصب کنید و حتی نتوانید ساده ترین محدودیت ها را دور بزنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *