نصب وی پی ان Daily VPN برای آیفون + رایگان


نصب وی پی ان Daily VPN برای آیفون + رایگان

دانلود فیلتر شکن Daily VPN با لینک مستقیم

فیلتر شکن Daily VPN یک برنامه رایگان و کم حجم در کشور ما می‌ باشد و همانطور که از اسم این برنامه مشخص است. یک وی پی ان برای انجام کارهای روزمره می‌ باشد. و برای دور زدن محدودیت‌ های بسیار شدید و انجام کارهای بانکی اصلاً مناسب نیست. ولی اگر می‌ خواهید محدودیت‌ های روزمره خود را از بین ببرید این برنامه می‌ تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

تعداد سرور های برنامه Daily VPN

سرور های این برنامه تنها دو عدد هستند که در کشور های آلمان و آمریکا واقع شده اند. که می‌ توان گفت پرسرعت‌ ترین سرورها در همین دو کشور قرار دارند و شما می‌ توانید به صورت خودکار یا دستی به این سرورها متصل شوید. فقط کافی است یکی از آن ها را که سرعت بیشتری دارد را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید تا اتصالتان برقرار شود.

علت عدم اتصال به Daily VPN

به دلیل اینکه تعداد سرور های این برنامه کم است و کاربران این فیلتر شکن زیاد می‌ باشد. ترافیک بر روی این سرورها اعمال می‌ شود و نمی‌ تواند پاسخگوی نیاز تمام کاربران باشد. بنابراین گاهی اوقات اتصال شما صورت نمی‌ گیرد و مجبور هستید چندین بار این برنامه را قطع و وصل کنید تا بتوانید اتصال خود را برقرار کنید.

فعال کردن خدمات عالی در فیلتر شکن روزانه

نوتیفیکیشن
اتصال خودکار

در تنظیمات این برنامه دو گزینه وجود دارد که شما می‌‌ توانید به راحتی و به صورت دستی آن ها را فعال یا غیر فعال کنید. اولین گزینه نوتیفیکیشن این برنامه است. که با فعال کردن این گزینه، باعث می‌ شود که بتوانید از روی نوتیفیکیشن اتصال خود را مشاهده کنید. و همچنین در صورت نیاز برنامه را قطع کنید.

گزینه دیگری که می‌ توانید آن را فعال کنید این است که هنگامی که وارد برنامه شوید. بدون اینکه لازم باشد بر روی گزینه کلیک کنید این فیلتر شکن خودش متصل می‌ شود. این گزینه باعث راحتی کار شما می‌ شود تا دیگر لازم نباشد به دنبال پرسرعت‌ ترین سرور بگردید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *