روش ساخت اکانت در وی پی ان VPN Matreshka


روش ساخت اکانت در وی پی ان VPN Matreshka

دانلود فیلتر شکن جدید VPN Matreshka برای اندروید

اگر به دنبال وی پی انی قوی برای دستگاه‌ های اندرویدی خود می‌ گردید کافی است تا آخر این پست همراه ما باشید. چون می‌ خواهیم فیلتر شکن VPN Matreshka را به شما معرفی کنیم. که یکی از قوی‌ ترین برنامه‌ های موجود در ایران می‌ باشد. و با استفاده از آن شما می‌ توانید فیلترینگ‌ های کشورتان را از بین ببرید. و بدون پرداخت هزینه به انواع پیام رسان‌ ها دسترسی پیدا کنید.

انواع سرور های فعال در فیلتر شکن VPN Matreshka

۱_ رایگان:

اسپانیا
هلند
استونی

سرور های رایگان این برنامه بسیار کم هستند و تنها در سه کشور نام برده شده وجود دارند. که شما می‌ توانید با یک کلیک به آن ها متصل شوید. البته گاهی ممکن است به خاطر ترافیک زیاد اتصالی برای شما صورت نگیرد.

۲_ پرمیوم:

اما اگر می‌ خواهید در هر زمان و مکان یک اتصال پرقدرت و پایدار برای خود ایجاد کنید. فقط کافی است به سرور های پرمیوم این برنامه متصل شوید و همانطور که در ویدیو مشخص است. این برنامه در سرتاسر جهان و حتی کشور های دور افتاده دارای سرور های پرمیوم پرسرعت می‌ باشد.

ایجاد حساب کاربری

لازم به ذکر است که قبل از انجام هر کاری و برای اتصال به سرور های این برنامه باید برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. یعنی حتی برای اینکه بتوانید از سرور های رایگان این برنامه استفاده کنید باید یک حساب کاربری شخصی داشته باشید.

اتصال با انواع اینترنت ها

در نهایت هم لازم به ذکر است این vpn قدرتمند با تمامی اینترنت‌ ها سازگاری دارد. یعنی حتی شما می‌ توانید با وای فای‌ های خانگی هم به این برنامه پرقدرت متصل شوید. و شدید ترین فیلترینگ ها را در کشورتان با سرعت عالی از بین ببرید.

انواع اکانت های پرمیوم در VPN Matreshka

۱_ ۲۴ ساعته
۲_ یک ماه
۳_ سه ماه
۴_ یک سال

شما براساس نیاز خود می توانید یکی از این اکانت ها را خریداری کنید که قیمت هر کدام متفاوت می باشد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *