دریافت نسخه پرمیوم فیلتر شکن VPN Expert جدید


دریافت نسخه پرمیوم فیلتر شکن VPN Expert جدید

دانلود وی پی ان VPN Expert برای PC رایگان

فیلتر شکن VPN Expert یکی از شناخته شده‌ ترین وی پی ان‌ های موجود در بازار می‌ باشد. و محبوبیت آن به گونه ‌ای است که امروزه بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال در سراسر نقاط جهان دارد. که این آمار نشان دهنده کیفیت مناسب آن می‌ باشد. همچنین این برنامه از میان این جامعه آماری بسیار بالا توانسته است امتیاز فوق العاده ۴/۱ را دریافت کند.

انواع سرور های پرسرعت در VPN Expert

۱_ بدون هزینه

این برنامه دارای دو دسته سرور متفاوت می‌ باشد. دسته اول سرور هایی است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. و شما می‌ توانید مستقیماً بدون نیاز به پرداخت هزینه از آن ها استفاده کنید و محدودیت‌ ها را از بین ببرید.

۲_ خرید سرورهای پرمیوم

دسته دوم سرور هایی هستند که قدرت فوق العاده بالایی دارند. اما برای دسترسی به آن ها نیازمند خریداری کردن اکانت پرمیوم برنامه هستید. و بدون پرداخت هزینه امکان استفاده از خدمات برای شما مهیا نخواهد بود. مگر اینکه از نسخه ‌های مود شده یا هک شده استفاده کنید.

Screenshot image 2

کاهش پینگ بازی های آنلاین

کیفیت مناسب سرور های این برنامه پینگ شما را برای انجام بازی ‌های آنلاین کاهش می‌ دهد. و به شما یک گیم پلی زیبا و روان، بدون تاخیر و لگ را هدیه می‌ کند. که باعث می‌ شود تجربه ای دلپذیر از بازی های آنلاین داشته باشید.

Screenshot image 3

از داده های خود محافظت کنید

شما می‌ توانید بدون کوچک‌ ترین دغدغه ‌ای از این برنامه استفاده کنید. چرا که هنگام برقراری اتصال به سرورها، به کمک به روزترین اقدامات امنیتی از شما در برابر خطرات احتمالی هنگام انجام فعالیت‌ های آنلاین محافظت می‌ شود.

مدت زمان اتصال نامحدود به VPN Expert

برخلاف بسیاری از فیلتر شکن ‌های رایگان موجود در بازار شما هیچگونه محدودیتی برای استفاده از این برنامه ندارید. و می‌ توانید هر زمان که به خدمات وی پی ان نیاز داشتید به سرورها متصل شوید. تا به صورت نامحدود در اینترنت گشت و گذار کنید.

Screenshot image 1

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *