دریافت نسخه قدیمی برنامه Luci VPN برای سامسونگ


دریافت نسخه قدیمی برنامه Luci VPN برای سامسونگ

دانلود وی پی ان Luci VPN برای اندروید + رایگان

بدون ابزار مناسب شما نمی‌ توانید از اکثر خدمات اینترنتی استفاده کنید. چرا که محدودیت ‌های شدیدی بر روی برخی از خدمات اینترنت بین‌ الملل اعمال شده است. که چنین اجازه ‌ای را به شما نمی‌ دهد.
یکی از ابزار های مناسب برای رفع این مشکل، وی پی ان Luci VPN می‌ باشد. برنامه‌ ای که شرایط لازم برای دسترسی به خدمات فیلتر شده را در اختیار شما قرار می‌ دهد. و اجازه می‌ دهد تا بتوانید به صورت آزادانه در اینترنت گشت و گذار کنید.

قابلیت اتصال اتوماتیک برنامه Luci VPN

این برنامه دارای قابلیت اتصال اتوماتیک است که به شما این امکان را می‌ دهد بدون کوچک ترین مشکلی به کمک قابلیت اتصال خودکار به سریع ‌ترین سرور تنها با یک کلیک متصل شوید. و از بهترین شرایط برای از بین بردن سریع محدودیت ‌ها برخوردار شوید.

Screenshot image 1

خرید سرور های پرسرعت Luci VPN

شما برای اینکه بتوانید از قدرت بالاتر برخوردار شوید و راحت‌ تر محدودیت‌ ها را از بین ببرید. می‌ توانید با پرداخت مبلغ لازم برای خریداری کردن اکانت پرمیوم وی پی ان، از سرور های اختصاصی که سرعت فوق العاده بیشتری دارند، برخوردار شوید.

قابلیت تونل کردن برنامه های گوشی

شما حتی می‌ توانید به راحتی برنامه ‌هایی که می‌ خواهید هنگام فعال بودن این برنامه از خدمات وی پی ان بهره‌ مند شوند را گلچین کنید. به این قابلیت امکان تونل کردن برنامه ‌ها می‌ گویند. که باعث می‌ شود شما نیاز به خاموش روشن کردن مداوم فیلتر شکن خود نداشته باشید.

Screenshot image 4

آپدیت خودکار از طریق وی پی ان

همچنین این برنامه دارای قابلیت آپدیت خودکار نیز می‌ باشد. یعنی به محض وجود نسخه جدید و قابل بروزرسانی، به صورت خودکار برنامه آپدیت می‌ شود. و شما از به روزترین خدمات وی پی ان از طریق این برنامه بهره ‌مند خواهید شد. همچنین این موضوع به دسترسی به سرور های بهتر و پرسرعت تر کمک می کند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *