روش استفاده از برنامه Nox VPN بدون محدودیت


روش استفاده از برنامه Nox VPN بدون محدودیت

دانلود وی پی ان قوی Nox VPN با حجم کم

اگر تاکنون موفق به نصب فیلتر شکن مورد نیاز خود نشده‌اید در این پست ما می‌ خواهیم به شما وی پی انی را معرفی کنیم. که با استفاده از آن به راحتی می‌ توانید محدودیت‌ های کشور خود را از بین ببرید. و از دیگر فیلتر شکن‌ های موجود در کشور بی‌نیاز شوید. این برنامه که با نام Nox VPN در گوگل پلی موجود است. یکی از قوی‌ ترین فیلتر شکن‌ های کشور می‌ باشد. که در هر شرایطی باشید برای شما اتصالی قوی ایجاد می‌ کند و کمک می‌ کند تا حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را هم بتوانید از بین ببرید. پس با خیال راحت از این وی پی ان پرسرعت استفاده کنید.

اتصال راحت به سرور های قوی Nox VPN

متصل شدن به سرور های این برنامه اصلاً دشوار نمی‌ باشد و همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است. در این برنامه لیستی از سرور های نامحدود وجود دارد که ویژگی‌ های هر سرور به صورت اختصاصی در کنار آن نشان داده شده است. تا در صورت نیاز بتوانید به صورت دستی به آن ها متصل شوید.
اما راحت‌ ترین روش برای شما استفاده از گزینه اتصال اتوماتیک می‌ باشد. چون باعث می‌ شود که به صورت خودکار برای شما سروری پرسرعت و پایدار را انتخاب کند. و دیگر لازم نباشد خودتان به صورت دستی سرورها را مقایسه کنید.
پس از اینکه بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک کردید این فیلتر شکن موقعیت مکانی شما را شناسایی می‌ کند. و اگر آن سرور متناسب با نوع کشور شما باشد. در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اتصالتان را ایجاد می‌ کند. تا بتوانید محدودیت‌ ها را از سد راه خود بردارید.

مهم ترین ویژگی در فیلتر شکن Nox VPN

یکی از مهم ترین ویژگی‌ هایی که این فیلتر شکن دارد و محبوبیت آن را بالا برده است، انتخاب زبان مورد نظر می‌ باشد. یعنی در این فیلتر شکن شما به راحتی می‌ توانید زبان برنامه را به فارسی تغییر دهید. و این گزینه بسیار می‌ تواند برای شما مهم و کاربردی باشد. چون همانطور که در ویدیو هم دیدید. در تنظیمات این فیلتر شکن گزینه‌ های بسیار زیادی وجود دارد. که اگر زبان برنامه را به فارسی تغییر ندهید، تقریبا نمی‌ توانید از اکثر آن ها استفاده کنید.
اما پس از تغییر زبان به راحتی می‌ توانید از تمام ویژگی‌ های موجود در این برنامه استفاده کنید. و راحت‌تر محدودیت‌ های موجود در کشور خود را از بین ببرید.

 

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *