دانلود vpn قوی HotVPN با پینگ پایین


دانلود vpn قوی HotVPN با پینگ پایین

نصب نسخه اصلی HotVPN برای آیفون

با افزایش شدت محدودیت ‌های اینترنتی و فیلتر شدن بسیاری از خدمات اینترنت بین الملل، همه کاربران مجبور به استفاده از ابزار ها و راه ‌های مختلف دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی شده‌ اند. از این رو نیاز ما به یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند بیش از هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده است. چرا که وی پی ان ها گزینه‌ های بهتری برای حل مشکل فیلترینگ هستند. برنامه ای مانند HotVPN که از قدرت فوق العاده بالایی برخوردار است، می‌ تواند گزینه مناسب برای ما باشد.

ویژگی عالی سرور های برنامه HotVPN

سرور های جهانی
تعداد بالای سرور در هر کشور
سرعت عالی
کاهش پینگ
کاملا رایگان
بدون محدودیت زمانی و مکانی

Screenshot image 3

به سادگی متصل شوید

شما می‌ توانید به کمک سرور های قدرتمندی که در این برنامه وجود دارد، به راحتی از خدمات وی پی ان برخوردار شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد برنامه شوید و بر روی دکمه اتصال ضربه بزنید. پس از انجام این کار به دلیل وجود قابلیت اتصال خودکار و کیفیت فوق العاده سرورها، اتصال شما سریعاً به صورت کاملاً اتوماتیک به قوی ‌ترین سرور برقرار می‌ شود.

عدم محدودیت در اتصال به برنامه HotVPN

شما برای استفاده از خدمات موجود در این vpn هیچگونه محدودیتی ندارید. بلکه می‌ توانید هر زمان که نیاز به فیلتر شکن قدرتمند برای رفع محدودیت ‌ها داشتید، از این برنامه کمک بگیرید. در واقع این برنامه هیچگونه محدودیت زمانی و حجمی برای کاربرانش در نظر نگرفته است. و استفاده از این فیلتر شکن به صورت نامحدود است.

Screenshot image 4

تغییر IP کشور بدون ردیابی

این برنامه همچنین شرایطی را ایجاد می‌ کند که شما بتوانید بدون شناسایی و ردیابی شدن در اینترنت جستجو کنید. در واقع این وی پی ان به کمک پنهان کردن موقعیت جغرافیایی شما از طریق جایگزین کردن آی پی جعلی با IP حقیقیتان، شرایطی را ایجاد می‌ کند. که بتوانید به صورت ناشناس در اینترنت جستجو کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *