دانلود رایگان V2xMe VPN با سرعت بالا برای mac


دانلود رایگان V2xMe VPN با سرعت بالا برای mac

روش اتصال به فیلتر شکن قوی V2xMe VPN برای اندروید

مشکلی که امروزه برای کاربران ایرانی به وجود آمده است محدودیت‌ های شدید موجود در اینترنت است. که فقط با نصب یک فیلتر شکن قدرتمند و فعال مانند برنامه V2xMe VPN این مشکل حل می‌ شود. پس بدون نگرانی این وی پی ان را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنید و به خدمات مورد نیازتان دست پیدا کنید.

انتخاب بهترین سرور ها در برنامه V2xMe VPN

یکی از بهترین رابط‌ های کاربری را در بین فیلتر شکن‌ ها همین برنامه دارد و همانطور که در ویدیو هم مشخص است. وقتی شما می‌ خواهید اتصال خود را برقرار کنید، لیستی از سرورها برای شما قابل نمایش است. که می‌ تواند یکی از آن ها را انتخاب کنید.
فقط باید به پینگ هر سرور دقت کنید تا پینگ پایینی را انتخاب کنید و بتوانید اتصالی قوی برای خود ایجاد کنید. پس از انتخاب سرور مورد نظر صفحه‌ای برای شما باز می‌ شود. که پروسه اتصال را طی می‌ کند و بهترین نوع سرعت را برای شما فراهم می‌ کند. پس بهتر است کمی صبور باشید تا اتصالتان ایجاد شود.

ریست کردن سرورها

اگر حس کردید سرور های این برنامه نمی‌ توانند برای شما اتصال خوب و پایداری ایجاد کنند. می‌ توانید فقط با یک گزینه سرور های این برنامه را ریست کنید. تا بتوانید راحت‌تر از خدمات این برنامه استفاده کنید و به سرور های آن به راحتی متصل شوید.

مدت زمان محدود اتصال

یکی از نکاتی که این برنامه دارد و هم ویژگی خوب و هم ویژگی بدی است. این می‌ باشد که اتصال به سرور های این برنامه محدود است و فقط به مدت یک ساعت و نیم می‌ توانید از هر سرور استفاده کنید. این موضوع برای افرادی که فیلم تماشا می‌ کنند زیاد جالب نمی‌ باشد. اما باعث می‌ شود که همیشه سرعت و کیفیت بالایی را دریافت کنید.

حذف تمام داده ها در V2xMe VPN

لازم به ذکر است که یکی دیگر از گزینه‌ های خوب این برنامه این است که شما می‌ توانید تمام داده‌ های ذخیره شده خود در این برنامه را حذف کنید. به صورتی که حتی اتصالات قبلی شما هم به صورت دستی قابل حذف شدن هستند. تا به هیچ عنوان به دست افراد ناشناس نیفتند.

Screenshot image 5


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *