نصب تحریم شکن ایرانی بدون محدودیت حجم


نصب تحریم شکن ایرانی بدون محدودیت حجم

دانلود بهترین تحریم شکن برای اندروید رایگان

فیلتر شکن ‌های مختلفی در بازار وجود دارند. که شما می‌ توانید به کمک آن ها محدودیت ‌های اینترنتی را از بین ببرید. یکی از انواع موجود در بازار تحریم شکن‌ های ایرانی هستند، که خصوصیات متفاوتی دارند.
شما حتی می‌ توانید این نوع فیلتر شکن ‌ها را خریداری کنید و از منابع معتبر آن ها را دریافت کنید. البته بعضی از آن ها دولتی هستند و هنگام استفاده از آن ها باید یک سری از نکات را حتما مورد نیاز دانست.

انواع تحریم شکن ایرانی

۱- دارای سرور هایی با ip ایرانی

در برخی از تحریم شکن ‌های ایرانی تنها سرور هایی با آی پی ایران وجود دارند. این نوع فیلتر شکن‌ ها برای کاربران خارج از ایران مورد استفاده خواهد بود. که می‌ خواهند به خدمات سایت‌ های فارسی دسترسی پیدا کنند.
اما با آی‌ پی‌ های خارجی چنین امکانی برای آن ها فراهم نخواهد بود. در این شرایط افراد می‌ توانند این نوع vpn ‌ها را دانلود کنند. و با متصل شدن به آی‌ پی‌ های ایران از خدمات مورد نیاز بهره‌ مند شوند.

دانلود Shecan 1.0.5 برنامه شکن تحریم شکن اندروید

۲- دارای سرور های خارجی و بین المللی

در نوع دیگری از تحریم شکن‌ های ایرانی علاوه بر سرور های داخلی سرور های بین‌ المللی نیز وجود دارد. یعنی شما می‌ توانید در کنار سرور های داخلی به سرور های بین المللی نیز دسترسی پیدا کنید. تا بتوانید محدودیت ‌های داخل کشور را در صورتی که در ایران زندگی می‌ کنید به راحتی از بین ببرید. البته گفتنی است که این نوع فیلتر شکن ‌ها خطرات احتمالی را دارا می‌ باشند. یعنی ممکن است بر روی فعالیت ‌های آنلاین شما نظارت انجام شود.

۳- خریداری اکانت پرمیوم تحریم شکن ها

این نوع فیلتر شکن ‌ها نیز دارای نسخه پرمیوم هستند. که شما می‌ توانید با خریداری کردن آن ها از خدمات با کیفیت و اختصاصی برخوردار شوید. البته گفتنی است که قیمت اکانت ‌های این برنامه ‌ها بسیار متفاوت است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *