خرید vpn با ip ثابت برای اندروید


خرید vpn با ip ثابت برای اندروید

دریافت وی پی ان پولی بدون شناسایی شدن آی پی

انواع مختلفی از فیلتر شکن‌ ها در بازار وجود دارند. که شما می‌ توانید به کمک آن ها، محدودیت‌ ها را از بین ببرید. یکی از انواع فیلتر شکن ‌ها vpn ‌های آی پی ثابت می‌ باشد. که شما به کمک این نوع وی پی ان می‌ توانید به راحتی بدون هیچگونه نگرانی از سد محدودیت ها عبور کنید.

مزیت vpn با ip ثابت چیست؟!

در این نوع فیلتر شکن ‌ها مزیت‌ های مختلفی نسبت به وی‌ پی‌ ان‌ های معمولی وجود دارد. در این فیلتر شکن شما می‌ توانید به راحتی تنها با یک آی پی ثابت به صورت مداوم محدودیت ‌ها را از بین ببرید.

همچنین مزیت این روش این است که دیگر گوگل و سایر سایت‌ ها شما را به عنوان ربات شناسایی نمی‌ کنند. و می‌ توانید راحت‌ تر به خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنید.

VPN با IP ثابت | خرید 4 وی پی ان با IP ثابت

خرید vpn با ip ثابت

درست است که انواع رایگان این فیلتر ‌شکن ‌ها نیز وجود دارد. اما کیفیت آن ها به قدری نیست که بتوان بر محدودیت‌ های قدرتمند غلبه کرد. از این رو باید نسخه‌ های پولی را خریداری کنید. تا بتوانید از سرور هایی با آی پی ثابت با قدرت فوق العاده بالا برخوردار شوید. در این صورت می‌ توانید به راحتی به تمامی ظرفیت ‌های اینترنتی دسترسی پیدا کنید. حتی آن‌ هایی که به شدت دچار فیلترینگ شدید شده‌ اند.

فیلترشکن با آی پی ثابت رایگان + معرفی بهترین سایت خرید vpn با ip ثابت

قدرت بالای این نوع وی پی ان ها !!!

در مقایسه با بسیاری از vpn های موجود در بازار این نوع فیلتر شکن ‌ها قدرت بیشتری را ارائه می‌ کنند. به گونه‌ ای که خدماتی همچون بازی‌ های آنلاینی که دچار محدودیت‌ های شدید شده ‌اند. را شما می‌ توانید به کمک این برنامه ‌ها به راحتی رفع انسداد کنید.
حتی شما به کمک این ابزار می‌ توانید بدون هیچ مشکلی از شبکه ‌های اجتماعی فیلتر شده محبوب نظیر تلگرام و اینستاگرام پس از رفع انسدادشان به راحتی برخوردار شوید. بدون اینکه کوچک‌ ترین مشکلی در دسترسی به خدمات آن ها داشته باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *