نصب vpn اندرویدی Nos VPN برای سامسونگ


نصب vpn اندرویدی Nos VPN برای سامسونگ

دانلود وی پی ان Nos VPN برای ویندوز

اگر دارای گوشی اندرویدی هستید و به دنبال ابزاری می‌ گردید. تا بتوانید به کمک آن به صورت نامحدود در اینترنت گشت و گذار کنید و بر محدودیت ‌هایی که موجود هستند غلبه کنید. فیلتر شکن Nos VPN می‌ تواند گزینه مناسب برای شما باشد.

مهم ترین خدمات موجود در فیلتر شکن Nos VPN

۱_ سرعت بالای سرورهای جهانی

سرور های موجود در این برنامه همگی از کیفیت فوق العاده برخوردار هستند. به گونه ‌ای که می‌ توانند بهترین سرعت اتصال را برای از بین بردن محدودیت ‌های شدید خارجی نیز فراهم کند. شما به کمک این ابزار خواهید توانست با بالاترین سرعت از خدمات بهره مند شوید.

Screenshot image 3

۲_ محافظت از تمام اطلاعات مهم

این فیلتر شکن از به روزترین پروتکل‌ های امنیتی استفاده می‌ کند. تا از شما در برابر انواع خطرات موجود در اینترنت محافظت کند. برای مثال داده‌ های شما هنگام انتقال از یک تونل رمزگذاری شده عبور می‌ دهد تا اتصالی مطمئن و غیر قابل نفوذ با رمزگذاری شدن داده ‌هایتان صورت بگیرد. در این صورت احتمال به سرقت رفتن اطلاعات خصوصی بسیار کاهش پیدا می‌ کند.

۳_ عدم نمایش تبلیغات

علاوه بر آن گفتنی است یکی از نکات مثبت دیگری که در مورد این وی پی ان وجود دارد. عدم نمایش تبلیغات به کاربران می‌ باشد. این بدان معنی است که شما می‌ توانید بدون نیاز به تماشای تبلیغات از خدمات این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید تا از شر محدودیت‌ ها خلاص شوید.

۴_ رایگان و کاملا نامحدود

شما برای استفاده از خدمات موجود در این برنامه هیچ‌ گونه محدودیتی ندارید. و می‌ توانید در هر زمان از شبانه روز به هر مقدار که می‌ خواهید از این برنامه برای رفع کردن محدودیت‌ های اینترنتی استفاده کنید. همچنین گفتنی است که تمامی خدمات برنامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است و نیاز به پرداخت هزینه نیست.

روش اشتراک گذاری برنامه Nos VPN

درون خود برنامه گزینه ‌هایی وجود دارد که به شما این امکان را می‌ دهد. تا این برنامه را از طریق خود وی پی ان اشتراک گذاری کنید. همچنین گفتنی است که از طریق تلگرام و سایر شبکه ‌های اجتماعی نیز چنین امکانی وجود دارد.

Screenshot image 5

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *