روش اتصال به سرور آمریکایی وی پی ان White VPN


روش اتصال به سرور آمریکایی وی پی ان White VPN

دانلود فیلتر شکن White VPN از گوگل پلی برای اندروید

مشکلی که امروزه برای کاربران اینترنتی به وجود آمده است فیلترینگ‌ های شدید اعمال شده بر سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های مهم می‌ باشد. که با نصب فیلتر شکن‌ های قوی از جمله White VPN می‌ توانید این مشکل را به راحتی حل کنید. بدون اینکه اطلاعات خصوصی و مهم شما به خطر بیفتد. پس برای دانلود این برنامه بهتر است از گوگل پلی اقدام کنید.

سرور های آمریکایی قوی در White VPN

با نصب این برنامه بر روی دستگاه‌ های خود مشاهده می‌ کنید که این برنامه فقط در کشور آمریکا سرور دارد. البته فقط یک سرور ندارد بلکه در شهر های مختلف آمریکا، سرور های پرسرعتی دارد که به سادگی می‌ توانید به آن ها اتصال پیدا کنید.

آموزش اتصال:

کلا اتصال به این برنامه پرسرعت نسبت به وی پی ان‌ های موجود در کشور که پیچیده هستند بسیار ساده است. چون فقط کافی است از بین سرور های آمریکایی این برنامه یکی را به دلخواه انتخاب کنید و بر روی آن ضربه بزنید. و مشاهده می‌ کنید که پس از چند ثانیه اتصالتان به سرعت برقرار می‌ شود، بدون اینکه لازم باشد هزینه پرداخت کنید.

افزایش مدت زمان اتصال

فقط تنها مشکلی که در این وی پی ان وجود دارد این است که مدت زمان اتصال به سرور های این برنامه محدود می‌ باشد. اما این فیلتر شکن راهکارهایی را قرار داده است. تا شما بتوانید به سرور مورد نظر خود در مدت زمان بیشتری متصل بمانید.

فعال کردن کیل سوئیچ

مهم ترین قابلیت این برنامه که باعث افزایش امنیت شما هنگام مرور آنلاین در کشور می‌ شود قابلیت کیل سوئیچ است. که برای فعال کردن این قابلیت خودتان باید به صورت دستی اقدام کنید. تا بتوانید از داده‌ های آنلاین خود در کشور محافظت کنید و هیچ خطری نتواند شما را تهدید کند.

تماشای تبلیغ حین اتصال به White VPN

همانطور که در فیلم بالا هم مشخص بود برای اتصال به این برنامه و استفاده از خدمات آن شما موظف هستید تبلیغات این vpn را تماشا کنید. یعنی بدون تماشای تبلیغ اتصالی برای شما صورت نمی‌ گیرد. خوبی تبلیغات این برنامه این است که کوتاه است و وقت زیادی از شما را نمی‌ گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *