معرفی بهترین فیلتر شکن رایگان گوشی


معرفی بهترین فیلتر شکن رایگان گوشی

نصب قوی ترین وی پی ان رایگان کشور

هزاران فیلتر شکن رایگان در بازار وجود دارد. که شما می‌ توانید برای دور زدن محدودیت ‌ها از آن ها کمک بگیرید. اما تمامی آن ها خدمات باکیفیتی را در اختیار شما قرار نمی‌ دهند. و بسیاری نیز امنیت چندان مناسبی ندارند. در ادامه به بررسی ویژگی ‌هایی که فیلتر شکن‌ های رایگان برتر دارا هستند می پردازیم:

۱_ خدمات محدود

از میان فیلتر شکن ‌های رایگان آن هایی که خدمات محدود دارند عموماً کیفیت بالاتری را ارائه می‌ دهند. چرا که در این وی پی ان‌ ها اصولاً هدف سازندگان جذب کاربران برای خریداری اکانت پرمیوم است. پس بهترین و با کیفیت ‌ترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌ دهند.

۲_ سرور های بیشتر و پراکنده

از آنجایی که تقاضا برای وی پی ان‌ های رایگان بسیار بیشتر از فیلتر شکن‌ های پولی می‌ باشد. هرچه تعداد سرورها در این نسخه از وی پی ان‌ ها بالاتر باشد. سرعت ایجاد شده بیشتر خواهد بود.
چرا که اگر تعداد سرورها در فیلتر شکن رایگان مناسب نباشد. ترافیک کاربران بیش از حد افزایش پیدا می‌ کند و سرور مربوطه را از دسترس خارج می‌ کند و یا کیفیت آن را کاهش می‌ دهد. پس برای استفاده بهینه باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که تعداد سرورهایش بیشتر باشد.

Text the link

۳_ امتیاز بالای فیلتر شکن رایگان در گوگل پلی

همچنین با بررسی امتیاز vpn ‌های رایگان در مراجع مطمئن نظیر گوگل پلی می‌ توانید به راحتی به کیفیت خدمات آن برنامه پی ببرید. طبیعتاً هرچه امتیاز برنامه مورد نظر بالاتر باشد کیفیت خدمات آن بیشتر خواهد بود. و با نصب آن می‌ توانید به صورت مناسب‌ تری محدودیت ‌ها را از سر راه خود کنار بگذارید. و به خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه ‌های فیلتر شده پس از رفع انسداد آن ها دسترسی پیدا کنید.

بنابراین اگر این ویژگی ها و خدمات دیگر را در نظر بگیریم. می توانیم یکی از بهترین وی پی ان ها را برای گوشی های اندروید و آیفون خود به صورت رایگان دانلود و نصب کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *