نصب وی پی ان Blue Speed VPN برای اینستاگرام


نصب وی پی ان Blue Speed VPN برای اینستاگرام

دانلود فیلتر شکن قوی Blue Speed VPN برای آیفون

یکی از برنامه ‌هایی که می‌ تواند خدمات بسیار با کیفیت وی پی ان را جهت از بین بردن محدودیت ‌های اینترنتی به شما ارائه کند. برنامه Blue Speed VPN نام دارد. شما می‌ توانید این ابزار مناسب و حرفه ‌ای را از طریق گوگل پلی دریافت کنید. و از خدمات بسیار باکیفیتش همانند ۵۰۰ هزار کاربر دیگری که از این برنامه استفاده می‌ کنند، برخوردار شوید.

دسترسی به تمام سایت های ارائه دهنده فیلم

به کمک قدرت بالایی که این برنامه به شما ارائه می‌ کند می‌ توانید به تمامی سایت ‌هایی که فیلم ‌های به روز جهانی را در اختیار کاربران قرار می‌ دهند دسترسی پیدا کنید. سایت‌ هایی که فیلتر هستند و محتوای سانسور نشده را در اختیار شما قرار می‌ دهند.

سرعت نت خود را با Blue Speed VPN تست کنید

این برنامه دارای قابلیت تست سرعت هنگام برقراری اتصال می‌ باشد. که به شما این امکان را می‌ دهد با توجه به اندازه ‌گیری سرعت خود بهترین سرور را برای متصل شدن انتخاب کنید. تا بتوانید محدودیت ‌ها را در بستری مناسب‌ تر از بین ببرید.

Screenshot image 1

مناسب برای انواع بازی های کشور

با توجه به پینگ پایینی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌ دهد می‌ توانید از آن به عنوان گزینه مناسب برای انجام بازی ‌های فیلتر شده استفاده کنید. چرا که یک گیم پلی زیبا و روان بدون کوچک ترین لگ را برای شما به ارمغان بیاورد.

سرور های جهانی در فیلتر شکن Blue Speed VPN

همانطور که کمی قبل‌ تر به این موضوع اشاره شد. قدرت و سرعت این برنامه بسیار بالاتر می‌ باشد. این ویژگی به دلیل وجود سرور های جهانی با کیفیت فوق العاده بالا می‌ باشد. که می‌ توانند اتصال بسیار مناسب و پایدار را برای شما فراهم کنند.

Screenshot image 3

استفاده از تمام پیام رسان های کشور

شما می‌ توانید به کمک این ابزار به راحتی محدودیت ‌های اعمال شده بر شبکه‌ های اجتماعی فیلتر شده نظیر اینستاگرام، تلگرام و واتساپ را به راحتی از بین ببرید. و از خدمات کاربردی آن با سرعت و ایمنی بالا برخوردار شوید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *