نصب وی پی ان بدون محدودیت xTUN VPN جدید و فعال


نصب وی پی ان بدون محدودیت xTUN VPN جدید و فعال

دانلود فیلتر شکن قوی xTUN VPN با لینک مستقیم

یکی از فیلتر شکن ‌هایی که هنگام استفاده از آن بدون هیچگونه دردسری خواهید توانست انواع محدودیت ‌ها را از بین ببرید. برنامه xTUN VPN نام دارد. شما می‌ توانید به کمک این ابزار مناسب حتی شدید ترین محدودیت ها را از سر راه خود بردارید و به اینترنت جهانی متصل شوید.

علاوه بر آن، شما بدون کوچک ترین دردسری می‌ توانید از خدمات این برنامه برخوردار شوید. تنها کاری که می‌ بایست انجام دهید این است که بر روی دکمه اتصال ضربه بزنید. تا به صورت خودکار اتصال شما به قوی ‌ترین سرور موجود در برنامه ایجاد شود. همچنین گفتنی است می‌ توانید از طریق اتصال دستی سرور خاص مورد نظر خود را برای متصل شدن انتخاب کنید.

اتصال به بهترین سرور های جهانی در ‌xTUN VPN

شما با نصب این وی پی ان مناسب و قدرتمند می‌ توانید بدون هیچگونه دردسری به راحتی از بهترین سرور های موجود در سراسر نقاط جهان برخوردار شوید. یعنی با نصب این وی پی ان پوشش جهانی مناسبی دریافت خواهید کرد. که به شما این امکان را خواهد داد بتوانید در هر کجا به خدمات وی پی ان دسترسی داشتی باشید.

Screenshot image 3

دسترسی مطمئن به خدمات فیلتر شده

با امنیت بالایی که این برنامه برای شما به کمک خدمات امنیتی به روز فراهم می‌ کند. شما می‌ توانید بدون کوچک ‌ترین دغدغه ‌ای از انواع خدمات برخوردار شوید. چرا که اتصال ایجاد شده به قدری ایمن و مطمئن است که از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری می‌ کند. علت اصلی اتصال مطمئنی که ایجاد می شود، رمزگذاری داده های شما هنگام انتقال می باشد.

Screenshot image 4

خدمات رایگان در وی پی ان xTUN VPN

دسترسی به این برنامه به راحتی از طریق گوگل پلی امکان ‌پذیر است. تنها کاری که شما می‌ بایست بکنید این است که وارد برنامه شوید. سپس اسم فیلتر شکن را وارد کنید. و بدون کوچک ترین هزینه آن را نصب و استفاده کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *